Noen bilder fra en gammel minnepenn….

Hei 🙂 Håper dagen din har vært bra. 

Dette er hånda til mora mi. Fuglene har det med å fly i stuevinduet hennes. Det hender de ligger på verandagulvet når hun kommer ut. Da steller hun med dem og sjekker om de er hele. Så lar hun de få tid på seg til å “våkne” igjen. Noen sitter lenge på hånda før de flyr videre 🙂 


Denne solsikken er fra noen år tilbake. En gave fra fuglene som slang rundt seg med solsikkefrø 🙂 Det ble denne ene da. Håper på mange flere i sommer. 

Vet ikke hvorfor, men liker dette her 🙂 

Dagen i dag har vært god. Men akkurat nå er jeg irritert på pc. Flere knapper må trykkes på flere ganger og det blir grusomt mye retting og frem og tilbake fordi ord mangler bokstaver…

Jeg kan bli pc tester 😀

Så hvis noen har noen som skal testes så er jeg ledig 😀 Helst bærbare.

Det sto i avisa i dag at de som snakker med dyra sine egnetlig er veldig intelligente…..Jeg hørte nettopp samboern fortelle Tigern (katten) som stakk ut da Ole kom inn…At…”nå må du ikke bli lenge ute, jeg skal bare dusje.” også stoppet han..Jeg tror han skulle si at det er natta etter det…:D Er så glad jeg er sammen med en såååå intelligent mann 😀 Han prater med dem hele tiden. det må jo være positivt 😀 Søtt da <3 

Som jeg tenkte skrive, det har ikke skjedd noe fornuftig her i dag 😀 

Nå ønsker jeg deg en riktig god natt og søte drømmer. Ta med deg ett lite minne fra dagen inn i drømmen. Og mal litt med penselen din. For deg som ikke vet hvilken pensel så står det i arkivet under mars…”gule ballonger og en pensel til deg”….En tanke som kom til meg da 🙂 

Ta vare på deg selv. Føler du deg urolig så prøv å ligge på ryggen før du sovner. Gjerne med armer og ben rett ned. Lukk øynene og kjenn kroppen vatre seg.  Dette står også i ett innlegg fra mars. Nå husker jeg ikke hvor, så det er bare å leite gjennom 😀 

Neida, du skal slippe det. 

Ligg på ryggen og prøv å kjenne hvor luftbobla er. Jeg tenker kroppen som ett vater med luftboble i. Noen ganger kan jeg kjenne bobla i hodet, andre ganger i ett ben eller en arm. Lukk øynene og kjenn hvor den er. La den få tid på seg til å legge seg i ro sånn ca midt i kroppen, mellom mage og rygg. Kjenn på roen som kommer. Det er ikke sikkert det går første gang. Ikke gi opp. Neste gang kansje det går 🙂 

Så kan du prøve å sove. Kanskje du ikke er så urolig lenger. Det du ikke har greid tenke ut løsningen på i løpet av dagen. Det kan du legge bort og ta igjen i morgen. Du får ikke gjort noe med det i natt. Det er lett å si, men vanskelig å gjennomføre. 

Håper du får det til 🙂 

Klem fra Hanne <3 
 

2 kommentarer
    1. Fine bilder, koselig moren din har omsorg for fuglene :)) Skal teste ut sovetipset, men jeg er veldig utålmodig av meg…så spørs om jeg klarer..hehe… Klem :))

    2. annebe: Takk 🙂 Ja hun har reddet mange som har smelt i vinduet og blitt liggende i snøen. Det er flest dompap tror jeg.

      Ja gjør det 🙂 Håper det hjelper og du finner roen.

      Sove godt og drømme søtt når den tid kommer. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg