En go og blåsete tur…

Vurderte tjukk eller tynn jakke, tjukk eller tynn jakke…Tar den tjukke jeg. Bedre å bli varm og ta av enn å fryse og ikke ha noe mer å ta på 🙂 Smart vettu :D…Og jammen er jeg glad jeg tok den tjukke. Det blåste godt og var ikke noe varmt ute. 

Men vi gikk ca 2 km og det ble ca 2400 skritt, ifølge skrittelleren på mobilen. Tror ikke den er helt til å stole på, men sånn ca er nok rett 🙂 


Det er så godt å se solstrålene lyse ned på jorda..


En liten regnbue ville være med på bilde å 🙂

Også fant jeg gledesfargen min i den første hestehoven jeg har sett i år 🙂


Trær mot blå himmel. Er ikke så mye som er finere enn det.

Dette ser ut som ett gravsted i veikanten. Kanskje ett dyr som har fått en fredelig plass å hvile. Eller noen bare ville pynte med en rose 🙂 Fint var det i hvertfall.


Liker kombinasjoner av forskjellige materialer.


Ute i blomsterbedet er sommeren på vei. Gleder meg til blomstringen starter 🙂

Også lå det en liten bit med gledesfargen min rett ved trappa her å da vi kom hjem 🙂

Tusen takk for at du ble med på turen. Håper du fikk litt glede av bildene du også 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin dag. 

Klem fra meg <3 

8 kommentarer

Siste innlegg