Kom ingen taxi i dag så da gikk vi tur i stedet…

Hei og god Mandag morgen til deg 🙂 

Det kom ingen taxi og hentet Knut i dag. Den gikk visst ut 31.3. Vi gikk bort til legen og spurte om det er de som ordner det, og det var det. Jeg husker det var noe jeg skulle si ifra på legekontoret som ble bestemt på siste samarb.møte på skolen…Men hva det var…..Det husker jeg ikke. Ikke Knut heller. Men han var visst unnskylt sa damene der. Siden han er ungdom og mann…Han mente kjønn ikke kunne blandes inn i det 😀 Det er noen uker siden møte, så mulig det er min feil taxi ikke var ordnet med. I referatet sto det at skolen skulle finne ut ang taxi, vi har ikke hørt noe om hva de fant ut. Så da sier vi det ikke er min skyld 😀 

Får taxi fra i morgen så det ordner seg. Han skal prøve å sykle, men det er greit å ha taxien til de dagene det ikke er bra pga kneskåla. 


Etter legen så fant vi ut at vi skulle prøve gå over haugen. Bare for å se hvor langt han greier. Vi kom litt oppi bakken her da begynte det å gjøre vondt. Vi gikk litt til, da ville ikke kneet bære lenger og han mistet ballansen. Måtte holde seg i meg. Vi prøvde litt til og kom opp på toppen 🙂

Fine rakler og gåsunger på vei 🙂

Er en litt rett vei ett lite stykke før veien går nedover igjen. Ballansen var ikke god. Grudde meg litt til nedover igjen. Det er verst når bena er vonde.


Skygger er fin kunst 🙂

Bakken er ganske bratt og det var skummelt. Han følte hele tiden at kneet skulle svikte.


Men det gikk bra og vi kom oss ned på flatmark igjen 🙂 

Er stolt av at han ikke ga opp når han holdt på dette flere ganger og måtte støtte seg til meg <3 

Jeg sa at detter du og må ha sykebil så går det helt fint. Det er vei rundt så de kan kjøre helt bort til deg 😀 

Positivitet vettu 😀

Var litt kaldt da jeg sto opp ved 730 tiden og rim i gresset. Men jeg tok sjansen på at sola skulle komme og hang klær ut på verandaen. Og sola kom 🙂 Blir en fin dag i dag å. 

Ønsker deg en riktig god Mandag. Ta vare på deg selv og prøv en liten tur ut 🙂 Finn din gledesfarge. Jeg har ikke sett min ennå i dag. Så må ut en tur til senere og se om jeg finner den 🙂 

Klem fra meg <3 

5 kommentarer

Siste innlegg