Regnværstur…

Hei igjen 🙂 

De to første bildene er av Tobias som kom og la seg på meg før jeg sovnet i natt <3 

Hyssssjjj, nå må du sove sa øynene da han så på meg 😀 


Så snudde han seg og puttet potene inn i hånda mi…Det er helt unormalt. For potene er det absolutt ikke lov til å ta på 🙂 Da biter`n. Jeg rørte på fingrene og da skvatt han til og trakk seg unna. Men så la han seg til igjen med potene inni hånda mi 🙂 Sånne overraskelser er gode.

Det er ikke mye som slår en tur i regnvær uten paraply/regntøy 🙂 Det er så godt å bli ordentlig våt i håret og kjenne dråpene dryppe/renne nedover ansiktet.


Det lå en fin liten boble i en vannpytt som jeg måtte ta bilde av. Da jeg kom hjem og så på det så jeg at også var med. Synes det ble utrolig fint. Føttene står godt på bakken, men resten av meg er inne i lyset i bobla. Gråfargen blir mørkere jo lenger ut man kommer. Sånn føles livet i blant.

Man er i lyset i seg selv. Men utenfor er det trusler og mørke som er vanskelig å komme seg ut av. Selv om boblen er sjør, så er den utrolig sterk.


Var innom Hus og Hage for å se om de hadde dusjhodet, og det hadde de 🙂 Det vi hadde røyk i går. Godt å ha alt man trenger i nærområdet når man ikke er noe glad i å dra langt av gårde med buss 🙂

Fant min lille gledesfarge i dag å. I en liten epleskrott 😀


Var innom Kiwi og handlet litt før vi gikk runden om Lågen.

Fyr i ovenen da vi kom hjem og kvikk lunsj. Skal ikke klage da 😀 


Ha en fortsatt fin dag og kos deg videre i det været du har der du er 🙂 

Se om du finner din gledesfarge. 

Klemmer fra meg <3 

 

6 kommentarer

Siste innlegg