Litt sur i kveld, men bare for meg selv…

Når man føler seg litt sur og lei så er det godt med ei lydbok. 

Følte jeg svarte litt grettent på ett spørsmål fra samboern ang sausen til middagen…Ferdig kjøpt bearnaise saus. Tenk at han tok opp en sånn alvorlig sak, det er forferdelig 😀 😀 

Neida, men er man sur uten grunn så finner man noe man kan være sur for. Sånn er det bare 😀 

Jeg ba om unnskyldning rett etter da. Men han hadde ikke merket noe sa han….Ljuger gjør han å 😀 


Bruker pc mer nå og merker at jeg kanskje burde koste på meg en ny en……Det mangler 6 taster og det er ordentlig knas under noen av dem…ja jeg vet det er min egen skyld. 

Knasen kommer av at brødskiva ofte ligger på ene hjørnet når jeg skal spise frokost…

Og tastene forsvant da jeg skulle støvsuge bort knasinga en gang…Fant dem igjen men det gikk jo ikke an å sette de fast igjen…

Vi hadde vårt eget lille pinnedyr på kjøkkenveggen i dag 🙂 Vet ikke hva slags dyr det er, men søt var den. 

Noen som vet hva det er for slags dyr? 

Yngste har kjøpt seg pc tårn som han skal fylle med deler han har kjøpt. Skal bygge i morgen, det blir spennende. Han har vært hjemme fra skolen i dag. Holdt seg mest i ro. Kneskåla på det ikke opererte benet sklei ut to ganger hos fysioterapauten i går. Og det gikk ikke på plass igjen med en gang. Det har vært vondt i hele dag og han tør ikke rette det helt ut. Det skal ikke noe til før det beveger på seg igjen….Jeg får helt frysninger når han begynner å fortelle om det…..grøss. 🙂 Bare han hviler hånda på kneet så rører skåla på seg…Gleder meg til neste operasjon er over og det mest sannsynlig blir bedre. På det han har operert sitter kneskåla nesten helt der det skal nå Og den sitter fast:) 

Nå ønsker jeg deg en god natt. Ta med deg ett lite lysglimt inn i drømmen din 🙂 Hvis du orker så mal ett strøk med penselen din. Tenk på favorittfargen din. Jeg tenkte si en lys, klar farge. Men det blir jo feil. Selv om det er gledesfarger for meg. Så kan det jo hende at en mørk, tung farge er din gledesfarge 🙂 Se for deg den fargen som gir deg god energi. 

Sender deg en lilla tulipan og en god tanke til natten. 

Sove godt og drømme søtt. 

Klemmer fra Hanne <3 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg