Litt forskjellig en Tirsdag kveld….

Hei, hvordan har dagen din vært?

Håper du har hatt det været du liker deg best i og har fått gjort noe du har hatt lyst til å gjøre 🙂 

Her har det vært sol og fint vær i hele dag. Men i morgen skal det visst bli kaldere og snø litt igjen. Jaja….

Har tenkt litt på at jeg blir stressa av blogging. Det er ikke noen avslappet greie for oss som sliter med dårlig selvbilde og i overkant lovlig dårlig samvittighet 😀 

Når jeg legger ut ett litt alvorlig tema som i dag. Da er det ingen kommentarer. Phu, det er skummelt det 🙂 Tenk om jeg har såret noen, eller gjort noen sinte. Det vil jeg jo ikke. 

I morgen får vi en pall ved…Det er lykke det når det fortsatt er kaldt og skjulet er tomt 🙂 Veldig glad for at vedmannen hadde en pall igjen som vi kunne kjøpe. Jeej 🙂 

Denne her kjøpte vi på Ali express. Gikk greit å steke omelett i. Men det rant litt ut langs kanten. Den bøyde seg opp i spissen så jeg måtte holde på den. Har kjøpt flere silikon kjøkkenting på Ali. Blir spennende og se hvordan det er. 


Da Tonje og barnebarna skulle gå til bussen i dag tidlig dukket denne opp bak noen søppelspann. Stanget med hornene i bakken og løftet opp en grein. Lagde lyder. Og kom mot dem. Det kom en bil som kjørte sakte bak dem og ruste med motoren når den prøvde å komme nærmere. Usj så skummelt. 

Tigeren har sovet ute i to dager og nytt sola fullt ut. Kan tenke meg det blir en veldig skuffet katt i morgen når det kanskje snør 🙂 

Nå er det natta og på tide å sove snart..igjen. 🙂 Ønsker deg en god natt. Husk å ta med deg ett liten minne inn i drømmen, og mal litt med penselen 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

 

2 kommentarer
    1. Renate Svendsen: Ikke sant, det hadde jeg å 😀
      Heldigvis kom det en nabo med bil som kjørte rett bak dem til de kom unna den.

      Sove godt og drømme søtt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg