Blir du med på en morgentur…..

God morgen 🙂 
I går prøvde den første myggen å snike seg inn her. Men den summet så ille at Rune fant den og da måtte den bøte med livet 🙂 Jeg synes det er sjarmen med sommeren jeg da, alle summende innsekter og flyr rundt. De andre her er ikke enige 🙂 
 Morgenen kom tidlig i dag og vi var oppe begge to ved 8 tiden 🙂 Nå skulle vi gått en tur nå sa jeg…Ja skal vi det svarte Ole….Og da gjorde vi det 😀 

Gikk langs brygga og Lågen igjen. Endene svømte rundt og det var helt stille. Akkurat passe kaldt. Veldig godt.


Se så nydelig. Helt stille og naturen speiler seg og ser hvor fin den er i vannet 🙂


Isen holder litt taket på vannpyttene ennå.

Det lå ett hjerte i veien i dag å. Og da jeg så på bildet når jeg kom hjem så så jeg ett lite hjerte til 🙂 Disse små hjertene som dukker opp gir stor glede <3

Ønsker deg en riktig god Tirsdag. Kikk rundt deg så kanskje du ser noe som gir deg glede. Det trenger ikke være hjerter.

Ta vare på deg selv. Husk å male litt med penselen din når du orker det 🙂 
Klemmer fra meg <3 

“/>

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg