Nå sier jeg god natt…

Det ble pizza i kveld. Kjøpte bunner til 10 kr på Spar så det ble en liten en til hver. Har lært nå at jeg egentig ikke er så glad i pizza. Ikke i hamburger og pølser heller…Så junkfood er ikke noe for meg 🙂 Det er vel bare positivt. 

Da jeg åpnet champignon boksen så lå dette hjertet øverst…

Jeg føler meg elsket 😀 Har fått flere hjerter de siste dagene. Plutselig dukker de opp foran meg 🙂 

Har ikke tenkt så forferdelig i kveld 🙂 Hjernen har tatt en liten ferie 😀 Så da blir det ikke noe fornuftig innlegg i kveld. Bare ett ønske om en avslappende og rolig natt til deg 🙂 

Ta med deg de gode minnene fra i dag inn i drømmen. Samme om de er små eller store..Alle varmer den som har dem like mye 🙂 

Sove godt og drømme søtt. 

Klemmer fra meg <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg