En har vært flink og ei bittelitt lat….

Neida, jeg har ikke vært lat…Bare frossen og giddalaus..Det er noe helt annet enn å være lat, bare så det er sagt 😀 

Ole har vært flink og fått slått fra hverandre noen paller som vi kan bruke som ved. Vi er nesten tomme i skjulet og han vi har kjøpt av er tom. Så da må vi bruke det vi har til det blir varmt i været 🙂 

Jeg var ute og gjorde litt jeg å. men det blei litt kjedelig med dårlig verktøy. Må få kjøpt ei hagesaks på Mandag. Da blir det lettere å bli kvitt rusket som ligger utover. Mener det er liljeblader, og de er leie å få dratt opp. Uten å dra opp rota og annet som ikke skal opp. 

Jeg fikk klippet ned ei nyperose som vokser helt villt oppover garasjeveggen, og hang utover. Livsfarlige greier det der. Den henger seg fast i alt og stikker. Usj.

Stakkar Ole, skadet seg “stygt” 🙂 Kom inn med fingeren tullet inn i papir og jeg fant frem bandasje og teip. Da ble det så bra att han orket gå ut og hamre litt til 😀 Han er da ordentlig mannfolk 😀 


Tobias og Tigeren kom en tur ut også. Fineste pusene i hele vide verden dette her <3 

De er ikke gode venner. Tigeren er litt på vakt. Mens Tobias bare overser Tigeren. Ser liksom rundt han. Hvis ikke jeg ser deg så ser ikke du meg heller tror jeg han tenker 😀 

Måtte ha med litt snø i dag å 🙂 Ishaugen ved trappa er trassig og vil ikke forsvinne. Er det noe rart jeg er frossen 😀 

Også synes jeg det er forferdelig rart… Jeg bor i hus med en samboer som er utdannet innen data og en sønn som er veldig flink med data. Men tror du noen av dem forstår hvordan man legger inn videoer fra youtube så det ikke åpner seg i ny fane du a. Nei det gjør de ikke 🙂 

Hånda til sønnen som prøver å hjelpe, men han forsto ikke. 

Syns det er dårlig 😀 Ungdommen skal da skjønne sånt vel.

Ha en fortsatt fin kveld. 

Klem fra meg <3 

8 kommentarer
    1. rjs: 😀 Sånn skal det være. Selv om jeg føler jeg er litt for flink til å ikke gjøre så mye. Det blir fort tenkt “det skal jeg gjøre etterpå”, også blir det ikke gjort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg