Ikke noe fornuftig i kveld….

Det er ikke mulig å finne noe fornuftig å skrive nå. Hjernen er tom. Eller den er full og jeg skriver masse. Det høres så fint ut inne i hodet mitt..Men når jeg leser det som står etterpå….Så er jeg veldig glad det finnes en tilbaketaskt på pc 😀 

Dagen i dag har vært bra. Sol og fint vær. Det er medisin for slitne og urolige kropper. 

Trøtt og skal gå og legge meg nå. 3 timer søvn i går natt var litt for lite. 


Da rusler kjærringa og pusser tenna og finner senga. 

Sove godt og drømme søtt. Ta med deg ett godt minne du har opplevd i dag inn i drømmen din 🙂 

Tror katta er tankeleser…..eller kan lese hva jeg skriver her. For han spratt opp fra puta ved siden av meg her og for inn på soverommet 😀 Da er det bare å følge etter. 

Klemmer fra meg <3 

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/61e19f5e2754675136156ecd622ff95b35cd8564

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg