Hodet er så fullt at det suser mellom øra….

Hei og god kveld til deg.

Hvordan har dagen din vært? 

Middagen ble god. Kyllingfileet, hvitløksmarinade og kokosmelk. Stekt/kokt i ildfastform i ovnen. 

Jeg tenker mye i kveld, men er usikker på hva. Den ene tanken etter den andre ramler inn i hodet. Nesten som sprettballer som flyr rundt inni der. Er det noe rart det suser mellom øra 😀 

Orker ikke høre på dem. De får sprette seg ferdig der inne. Noe spretter ut og andre legger seg til ro etterhvert. 

Hvis noen har tips til en god bok jeg kan høre så rop ut 🙂 Det er masse å velge i, men det var ikke noe jeg falt for med en gang på Storytel nå. Masse krim, men da får jeg ikke sove 🙂 Noen ganger ser man ett cover og tittelen og bare må høre/lese den. Andre ganger kan man se og se men ikke finne noe fristende. 

Nå må du ha en god natt. Sove god og drømme søtt når natten kommer dit du er 🙂 

Klem fra meg <3 

 

3 kommentarer
    1. Oda Davidsen Nygaard: Det var det 🙂 Du må prøve å lage det. Jeg skulle nok ha bruna på kyllingen litt. Men det glemte jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg