Mye å tenke på og forstå…

Blir reint sliten her jo…:D 

Prøver å forstå design, reklame, HTML, koder og alle mulige andre greier her.

Skjønner ikke no 😀 

Det ser så fint ut med widgetser og andre snedige saker. 

Søker, leter og leser, men blir ikke så mye klokere. Flinke dere som får det til….

Tror helt sikkert det er alderen 😀 

Prøver en middag datteren min hadde testet. Veldig godt sa hun. Kyllingfileet, hvitløksmarinade og kokosmelk..Hvis det blir godt og ser bra ut så legger jeg ut bilde og skryter veldig av det senere i kveld. 

Hvis det ikke blir som hun sa..

Da spiser vi middagen og tripper forsiktig forbi blogginnlegg og skryt…:D 

Er det ikke sånn man skal gjøre det. Bare legge ut de vellykkede tingene 🙂 

Det er nok ikke helt meg. Jeg liker de som skriver ting som det er. Det er veldig sjelden livet seiler av gårde helt uten feil, heldigvis. 

I dag har det vært kjølig, kulda slår inn. 

Blir godt å legge seg under dyna i kveld. 

I går kveld satt jeg og søkte rundt på blogg.no og fikk plutselig se jeg lå på noen lister. Merkelig at en så liten ting skal gjøre så godt 😀 3 plass på lista i Kongsberg. Av 60…

Har aldri vært på noen lister før jeg så takker og bukker til alle dere som har vært innom bloggen min og lest <3 Er kjempeglad for at dere finnes. Har vært litt redd for deling og for å vise meg for mye frem. Men jammen meg så kjenner jeg at det var egentlig litt godt å se bilderogtanker der på lista…Jeg sto jo der i går kveld, og verden er den samme i dag. Så bare del i vei, er ikke skeptisk til det lenger 😀 

Jaja, nå er snart risen ferdig. Fintfolk spiser sen middag har jeg hørt 😀 

Klem fra meg <3 

2 kommentarer
    1. Kjente meg igjen i det du skriver om HTML m.m. Litt av hvert jeg ikke har funnet ut av ennå heller ;-). Og gratulerer med fin plassering 🙂

    2. Fotokjerringa: Det er mye rare forkortelser man må forstå ja 🙂 Prøver meg på reklame nå, men det skjønner jeg ikke noe av.

      Tusen takk 😀 Gratulerer du å, du er noe plasser før meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg