Blogglister og andre bekreftelser…

Gooood morgen til deg 🙂 

Sitter her alene, fyr i ovnene og pusen som ligger ved verandadøra og kikker på fuglene. Tror det er litt kjedelig for det ser ut som han sovner 🙂 

Tenkte jeg skulle finne ut hvordan man får flere lesere her på bloggen. Søkte litt og kom inn på blogglister. “Du må pinge bloggen sto det”…Eeh, hmm…pinge? Jaja, enkelt å følge en oppskrift som sto der tenkte jeg…Legg inn url. Det er jo ikke noe problem, vet jo hva det er…Trodde jeg igjen 😀 Men da kom det “Legg inn riktig url….Blæææ, gidder ikke dette tenkte jeg da. Greier meg med de leserne jeg har og er det meningen at noen trenger å lese så dumper de borti det jeg skriver uansett 🙂 

Har en sånn formening om at hvis noe er meningen så skjer det….samme hva. 

Ga opp dette pingegreiene. 

Skulle bare lese litt på lista og se om det var noe jeg kunne tenke meg å lese…..Så fikk jeg se….Jammen meg sto ikke Bilderogtanker på 90. plass på blogglista 😀 Er det noen sak når ting går automatisk, det liker jeg….. 

Jeg er veldig avhengig av bekreftelser har jeg skjønt med årene….Ber ikke om det, for det skal man jo ikke gjøre. Men kjenner jeg blir skuffet hvis folk ikke bekrefter at det jeg skriver/gjør er bra. Da mister jeg veldig fort troen på meg selv og gir ofte opp. Samme med bloggen. Jeg liker å skrive og legge ut bilder. Prøver å overbevise meg selv om at det bare er for min egen skyld og som en dagbok..Men når innlegget er skrevet og ingen kommenterer kjenner jeg jeg blir lei meg. Tror ikke det må skrives noe spesielt i kommentaren…En smiley eller tommel opp tror jeg hadde holdt. Telleren sier jo at det er noen som er innom i løpet av dagen. Men så skeptisk som jeg er så tror jeg ikke på den og mener at den kan man ikke stole på 🙂 

For ett komplisert og egent menneske jeg er 😀 

Jaja. 

Tusen takk for at du tar deg tid til å kikke innom meg <3 Setter veldig stor pris på det. Og jobber veldig med meg selv med å tro på tellere og det som kommenteres…Lurer på hvorfor jeg er blitt sånn som jeg er, er det flere som er så forferdelig skeptiske til alt og alle? 🙂 

Ønsker deg en riktig god dag i dag. Torsdag allerede og snart er våren her. Ta vare på deg selv i dag, gjør det du liker gjøre og ikke bry deg om hva andre tenker, sier og gjør. Du er du og det er du aller best til å være 🙂 Ingen andre greier det så bra som deg. 

Klemmer fra meg <3 

 

 

7 kommentarer
    1. Kjente meg igjen i teksten her ja. Tellerne er nok helt sikkert riktige, men det er ikke alle som gidder eller tar seg tid til å skrive. Stol på tallene du 😉
      Håper du får en flott dag! 🙂

    2. Kristina: Takk 🙂 Godt det er flere enn meg 😀 Ja de er det. Bare tvilen som kommer på besøk i blant…Den er en dårlig venn 🙂

      Også må jeg innrømme..Jeg er ikke noe flink til å kommentere selv heller 🙂

      Kjennes ut som dagen blir bra…Ønsker deg det samme 🙂

    3. Tvil og usikkerhet er en dårlig venn ja, det har du helt rett i. Det er også vanlig at bloggere gjerne kommenterer hos dem som først har kommentert på deres blogg, bare et tips 😉
      Tusen takk for det! Nå titter sola frem her, så det lover godt 🙂

    4. Kristina: Ja vet jeg må bli flinkere til å kommentere 🙂 Takk for tips.
      Så godt at du får sol. Er litt grått her ennå, håper det lysner etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg