Vind i håret…

God Onsdag 🙂 

I dag har jeg vært på samarbeidsmøte på skolen ang minstemann og oppfølging i forbindelse med operasjonene. Husker ikke om jeg har skrevet om det før. Skal gjøre det i ett annet innlegg 🙂 

Jeg fikk sitte på med ei koselig dame fra barnevernet til skolen. Man hører veldig mye galt om bv, men de i Kongsberg er veldig fine. Og de gjør jobben sin på en utrolig god måte. Jeg har ikke noe å klage på dem for. Ihvertfall ikke hun som er vår saksbehandler 🙂 

Da hun slapp meg av så jeg kunne gå innom butikken så tenkte jeg å ta noen bilder. Plutselig midt blandt alle tørre kvister så jeg noe bitte liten grønt……LIVET var det første jeg tenkte. 

Sånn er livet…Det finnes en bitteliten spire av håp i alt det tunge og vonde som skjer….Vi må holde fast på den lille grønne kvisten. Prøve å holde liv i den. En dag får vi den styrken vi trenger for å få den til å vokse 🙂




Det blåser noe veldig ute i dag. Moro med vind i håret 🙂




Det ble mye meg gitt…Liker ikke å se meg selv, hverken i speilet eller på bilder. Men øver på det da. Også tenker jeg at det er kanskje greit barna og barnebarna har noe å se på den dagen jeg dør. Man glemmer  fort hvordan personer ser ut. Faren min døde i 1983. Nå har jeg jo dårlig hukommelse. Har ikke så mange bilder av han. Men de få som er er vedig gode å ha 🙂 

Nå får jeg få i meg litt frokost. Kl er snart 13. Stresser så innmari innvendig når jeg skal på møter og sånne ting at jeg orker ikke spise før 🙂 

Ønsker deg en riktig god ettermiddag 🙂 Ta deg en tur utpå trappa og få litt vindt i håret du også, det gir en så god følelse etterpå når du lukker døra og setter deg inne i tryggheten igjen. Da kan du være stolt over at du gjorde det og du kan lukke øyene og føle vinden senere 🙂 

Ta godt vare på deg selv og gi deg tid til å tenke og føle..

Klemmer fra Hanne <3 

2 kommentarer
    1. det var fine ord hanne 🙂 grip tak i de små spirer av håp 🙂 her er det mye vind her oxo, så blir vind i håret her oxo 🙂 ha en forsatt fin ettermiddag og kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg