Den månedlige kosen…

Heihei 🙂 

Ut en liten tur i kveld. Broddene er mine beste venner når det ser sånn ut utenfor døra. Usj, heldigvis er det bare rett utenfor her. Det er bart og fint nede på veien 🙂 


Savner å gå tur ned til Lågen. Sitte der og kjenne på roen.

Det er fint her om vinteren å 🙂


Det var blåst i kveld og litt surt, men deilig…


Så det månedlige 🙂 Ca en gang i mnd så koser vi oss med junkfood fra gatekjøkkenet. Jeg spiser fish and chips, de andre burger. Nå prøvde jeg søtpotet fries også. Det var godt 🙂 Det er altfor mye mat for meg i en sånn porsjon. Tror jeg må be om barnemeny neste gang.

Ønsker deg en fortsatt god kveld. Håper dagen din har vært fin og at du har samlet noen gode minner 🙂

Ta godt vare på deg selv. Husk du er verdifull. 

Klemmer fra meg <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg