Drømmer og musikk en Tirsdag morgen…

God morgen til deg <3 

Våknet615 i dag, bittelitt for tidlig kjenner jeg nå når klokka er blitt 0901. Får finne på noe å gjøre så jeg ikke sovner igjen. Stekte omelett til minsten og sendte han med taxi til skolen. Også har jeg bare sitti her, nesten…Det er mer mas med Tigern (katten) enn da unga var små. Han skal ut, også skal han inn igjen, for så å skulle ut igjen. Prøver å si han skal finne seg ett sted å legge seg, men det er visst ikke så moro 🙂 

Sitter å tenker på at det hadde vært deilig å bodd ett sted ved sjøen. Våkne til bølgeskvulp og måkeskrik 🙂 Hvis jeg vinner masse masse penger så skal jeg bygge meg ett lite hus ved sjøen, på Vestlandet. Tegne huset selv, noe ikke alle andre har. Det er drømmen. Stor overbygd veranda ut mot vannet, med gode hagemøbler. Tenk å kunne ta med dyna ut der og sette seg tidlig om morgene. Se livet starte i naturen. Sola stå opp <3 Og sitte der sent om kvelden og lytte til stillheten.  

Bk7RVw3I8eg

Veldig glad i all slags musikk. Her er to jeg liker å høre på 🙂 Hørte litt mer av Disturbed nå, men det er ikke helt min stil, tror jeg da. Er jeg i det rette humøret så kan de være fine å høre på kanskje. 

Pentantonix er mer meg 🙂 De passer til alt humør. Elsker bassen til Avi Kaplan. 

LRP8d7hhpoQ

Håper du får en fin dag i dag 🙂 

Drøm stort. 

Ta godt vare på deg selv og prøv å finne ett godt minne du kan ta vare på og ta frem en dag du trenger en oppmuntring 🙂

Klemmer fra Hanne <3 


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg