Kosedag med besøk og kake…

I går fikk jeg mld fra eldste sønnen….Er på vei til Sverige, skal jeg kjøpe med noe 🙂 Så snillt da. Trenger alltid noe fra Sverige 😀 Sendte en mld med det jeg ville ha og kjøp det du finner 🙂 

Han kom i dag og leverte. 

Vi feiret de to andre sønnen litt til med marsipankake. Bruker en oppskrift jeg har fått fra mor, veldig godt sukkerbrød. 


Gikk på Kiwi og handlet. Bare veier, men jeg går på brodder…..bare sånn i tilfelle 😀 Også er det ikke tint i veien ned fra huset, så der kan det være litt glatt…Brodder og piggsko, det må man ha når man kryper over 50 og er redd for å knekke noe 😀 


Se her ja, her var det glatt. Visste det var lurt å ha på broddene 😀 

God middag. Stekt laks, tagliatelle og hjemmelagd ostesaus. Mellomste sønnen tåler ikke fisk så han fikk bogskinke i stedet. Fra han var rundt 1 år og til han hadde begynt på skolen så tålte han ikke egg, melk og fisk. Hele kroppen untatt bleieområdet var fullt av eksem. Da han var ca 1 år så lå han og jeg på hudavdelingen på Riksen. Da var hele hodet hans betent med sprekker og sår. Fysj, det var ille. Heldigvis så forsvant allergien for egg og melk da han var 7-8 år. Men fisken den har han ennå. Smakte på laks for en stund siden, mindre enn lillefingerneglen. Det gikk ikke, tetnet og fikk vondt i magen. Sådaså 🙂 

Sånn ble kaka. Er ikke så god på pynting. Så lenge alt er ferdig lagd går det greit, men når jeg må begynne å utfordre fantasien……da går det galt 🙂 Derfor blir det ferdig pynt og kremdotter. Men god var den. Ble ikke mye igjen 🙂 Bringebærsyltetøy, krem og revet mørk kokesjokolade inni. Også er jeg ikke noe flink til å få det slett og fint rundt kanten. Huff, godt det ikke er bakere som skal bedømme den 😀 

Kjenner jeg er sliten. Selv om det bare er sønnen som kom. Det skal ikke så mye til før kroppen girer seg opp 🙂 Blir godt å legge seg i kveld. Det er det beste med å stå opp om morran det….at jeg kan glede meg til å legge meg under dyna igjen 🙂 Ikke hver dag er sånn da, men en del av dem. Ikke fordi jeg har det dårlig. Men det er så utrolig godt å legge kroppen i vater og la alt bare synke. 

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdagskveld. Ta godt vare på deg selv. Ikke si eller gjør noe du vil angre på. Husk rus og bilkjøring hører ikke sammen. Det du vil at andre skal gjøre mot deg skal du gjøre mot dem. Og jeg tror ikke du vil at noen skal kjøre i rus og treffe deg eller noen du er glad i 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg