Sett deg ned og lytt til en lydbok…

Heihei 🙂 

Håper du har hatt en fin dag. 

Storytel er en utrolig fin app som jeg anbefaler på det sterkeste til de som liker høre lydbøker 🙂 

Før leste jeg masse bøker. Men så skjedde det ting i livet som gjorde at konsentrasjonen ble dårlig. Jeg greide ikke lese lenger. Fikk ikke med meg noe av det jeg leste. Jeg hadde mye vondt i kroppen, spesielt hender og armer. Da ble det vanskelig å holde i tunge, tykke bøker. 

Så oppdaget jeg Storytel.no

Det er blitt medisien min 🙂 

Det er godt å høre noen lese for seg. Mange av de som leser har gode, beroligende stemmer. Det er lettere å huske når man hører ordene i stedet for å bare se de på papiret. 

Og det jeg liker veldig godt er at jeg kan laste ned en bok, begynne å høre på den og finne ut at den ikke var så bra. Jeg lar den ligge i bokhylla så jeg kan prøve å høre på den igjen senere. Noen ganger er den mye bedre da. Det har mye å si hvordan humøret er 🙂 

Eller jeg finner ut at den var ikke noe for meg, og da kan jeg bare slette den…Slipper å se på masse uleste bøker som står i ei bokhylle her hjemme og tenke på alle pengene jeg har brukt på bare tull 

Jeg har funnet flere forfattere og opplesere jeg liker veldig godt. Da kan jeg bare trykke på navnet på siden så kommer alle bøkene med den personen som ligger i Storytel opp . 

Det er mange forskjellige kategorier. Nyheter og bøker som kommer. Når man ser en man har lyst til å høre kan man legge den i bokhylla. Datoen den kommer ut står der og man slipper huske på å gå inn igjen for å legge den inn. 

Denne har jeg akkurat hørt på nå. Jeg er veldig glad i Lucinda Riley og har hørt flere bøker av henne. Gleder meg til neste bok som kommer 25.3 🙂 

Henne har jeg også hørt flere av. Denne kommer ut 11.3. 

Har hørt boka to ganger, men ikke fått sett filmen ennå. 

Har også hørt alle til Cathy Glass som er lagt ut. Hun er ei fostermor som skriver om det å være enslig mor til 2, adopert ei og være forstermor. Skriver veldig godt. lett å sette seg inn i hennes liv og i de barna hun har hos seg sine liv..Mye forferdelig som skjer i ett lite barns liv. 

En app som alle som liker å lese men som av en eller annen grunn ikke greier papirutgaver lenger bør laste ned og bruke 🙂 

Ha en fortsatt fin kveld. Sett deg under ett godt pledd og nyt en god bok og kanskje en tekopp 🙂 

Klemmer fra meg <3 

2 kommentarer
    1. Dette var mye ny info for meg. Jeg elsker bøker, lukten av ny bok, følelsen av ny bok i hendene, se på omslaget, danne meg et bilde av karakterene mens jeg leser m.m. Samtidig er det så bra at de som trenger eller ønsker det har muligheten til å oppleve litteratur på en annen måte. Fint innlegg 🙂

    2. Fotokjerringa: Hei 🙂 Jeg å elsker bøker. Hadde masse her som jeg har lest opp igjennom årene. Men så fikk jeg problemene mine og da fant jeg ut at jeg skulle gi bort nesten alle til ei dame jeg kjenner. Koselig at andre kan få glede av noe som har gledet meg masse. Tok vare på Cecilia Samartin og noen få til. Er så glad i hennes bøker. Leste mye krim før, men nå er jeg blitt så pysete at jeg tør ikke 🙂 Lever meg for mye inn i historien og menneskene 🙂 Ha en fin dag i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg