Det snør og det snør :)

Hei og god Onsdag kveld til deg 🙂 

Hvordan har dagen din vært? 

Jeg har vært ute i vedskjulet og rydda litt. Skulle hente ved også så jeg det var lite igjen. Begynte å rydde litt og samle sammen det som lå spredt utover. Og da var det ikke så lite allikevel 🙂 Får bestille mer til uka. Ser ikke ut som vinteren slipper taket helt ennå 🙂 


Måtte over på posten en tur i kveld. Da fikk jeg lyst til å måke snø, gjorde det da jeg kom hjem igjen. Vet jeg klager og sutrer veldig over denne vinteren. Men den er deilig bare jeg kommer meg ut 🙂 Koser meg med snømåking, også er det så innmari godt å komme inn i varmen igjen. 


Ole (samboeren) kom ut han å. Koselig å holde på sammen ute i hagen. Gleder meg fortsatt til det blir vår og vi skal forberede sommeren ute 🙂 


Irritert meg litt i dag. Leser avisa vettu, det er ikke bra 😀 

Hvordan kan en som er dømt til tvungen psykisk helsevern få permisjon for å dra til lagmansretten? Skulle han ikke vært kjørt til og fra dørene den dagen han skal i retten. Ikke få permisjon 2 dager…

Hvordan kan han få lov til å ta rutebuss dit han skal? 

Hva er det med systemet? Blir litt oppgitt jeg da. Ikke bare over dette, men masse saker jeg leser om. Skjønner meg ikke på rettsvesenet i Norge. Blir sint og redd 🙁 

En liten sak til, fra facebook. Når menn jeg vet ikke er snille skriver og ønsker alle damer gratulerer med dagen i dag 8. Mars..Da blir jeg litt sur…Du har ikke rett til å si det når du har misshandlet kone/samboer både psykisk og fysisk…Bryr meg ikke noe om denne datoen eller likestilling. Så det er bare en bagatell, men kjenner jeg blei irritert 🙂 

Leste dette på morran i dag. Surheten gikk fort over, så har ikke vært grinete i hele dag 😀 Er for det meste blid 🙂 

Ønsker deg en riktig fin kveld videre og en god natt. Ta vare på deg selv. 

Klemmer fra meg <3 

4 kommentarer
    1. Victoria Larsen: 🙂 Den har vært og er bra ja. Snart sengetid. Er stuptrøtt tidlig på kvelden, men når klokka blir så det går an å legge seg…Da…er jeg lys våken 😀 Dårlig gjort.

    2. Fotokjerringa: Alle dager er egentlig bra. Selv om det er tunge stunder 🙂 Sånn er det vel med alle. Når det er tungt så er det lett å blåse det litt opp 🙂
      Ha en god natt og en fin dag i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg