En helt vanlig dag…

Hei, du. 🙂 Hvordan har du det i dag? 

Jeg merker at jeg ikke er noen blogger når jeg ser hvor flinke andre er til å skrive 🙂 Men, men, det får ikke hjelpe. Jeg er bedre på å ta bilder enn å skrive. 

I dag har Knut (minste) og jeg vært på Tønsberg sykehus. Ikke bena denne gang. Hender man må dit med andre ting å, godt å få god oppfølging. Vi er så heldige at vi får taxi til og fra. Det er ikke lett å komme seg dit herfra vi bor. Da hadde hele dagen gått med til busser og bytting. Så jeg er veldig takknemlig for den ordningen med taxi og helseekspressen 🙂 


Venter på å få komme inn til lege. 

Skulle vise Rune (nest minste) ett bilde og trykket noe feil. Helt vanlig det. Så da tok han bilde av meg. Ser litt forskrekket ut, men helt greit. 


Viktig å kunne le av seg selv sa Rune også bestemte vi at vi skulle legge ut disse bildene å 🙂 Spaghetti er veldig godt, men forferdelig vanskelig å spise uten å se ut som…..jeg vet ikke hva 😀 Enda jeg deler de i to før jeg koker dem. Rune frøs og prøver å trekke til seg ekstra varme gjennom hendene. 

I morgen skal det bli lettere skydekke og sol sto det på værmeldingen på facebook. Har lyst på en liten spasertur kjenner jeg. Så jeg håper værmeldingen stemmer 🙂 

Håper du også får fint vær i morgen, og at du får tatt deg en liten tur ut. Eller bare åpnet vinduet litt så du kan trekke inn kald frisk luft <3 Skal ikke så mye til. 

Ønsker deg en riktig god natt. Ta godt vare på deg selv og legg merke til de små tingene rundt deg. Fikk glede i de små øyeblikkene 🙂 

Klemmer fra meg <3

https://tracking.adviralmedia.com/click/308/39323/animail

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg