03.03.2017

https://tracking.adviralmedia.com/click/384/39323/mittnavnesmykke

Usikker på om jeg forsto hvordan jeg legger ut linker sånn…Men jeg prøver 🙂 

Test og feil og prøv igjen er noe jeg har lært unga, da må jeg jo tørre gjøre det sjøl å 😀 

Mitt navnesmykke har utrolig mye fint. Jeg skal bestille meg noe derfra. Bruker bare lang tid på å finne ut hva jeg vil ha. Må være noe som inkluderer alle 4 barna og de 2 barnebarna jeg har…Også har jeg jo ett håp om flere barnebarn så det må være noe det går an å legge til flere på….

Kravstor skjønner du 😀 

Hvis noen skjønner hvordan de gjør dette og kan forklare meg hvis dette ble feil så gi meg ett tips 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg