Trengte ikke gå så langt i dag…

Trengte ikke gå så langt i dag for å finne fine motiver 🙂 Bildene er tatt med mobilen gjennom vinduet, syns de blei fine. 

Det er masse Bokfink og Gulspurv her. 2 Svarttroster og en del Skjærer. Koser seg i husene fulle med solsikkefrø. De satte seg rett utenfor vinduet her så jeg fikk sett dem ordentlig. Moro og se hvordan de deler opp frøene, spytter ut det utenpå og spiser frøet inni 🙂 

Vi har to hus ute her, ett stort og ett lite. Svarttrosen satt i det store helt alene, mens masse små sloss om plassen i det lille 🙂 Vet ikke om de snakket sammen, men ettervhert så byttet de plass. 

Det har kommet litt for mye snø i natt, rakk meg til knærne da jeg var ute og fylte på husene. Men synes det er greit siden vi er så heldige å ha en som kommer og måker med traktor her 🙂 Jeg skulle ønske armene mine hadde orket måke. For noen år siden så storkoste jeg meg med snømåking, men nå greier jeg ikke lenger…Trist. 

Tobias snøball vil inn 🙂 Er litt fin der han henger på vinduet og lurer på om jeg ser han. <3

Nå har Rune (18) vært ute og hentet mer ved til meg. Det blir fort surt inne når det slokker i ovnen. 

Begynte akkurat på 3 lydbok av Ringenes herre. Har ikke sett filmene. Blei overrasket over at jeg likte bøkene så godt, ikke helt min greie den type bøker 🙂 Skal høre litt til så må jeg vel begynne å gjøre litt. Det er vanskelig å skru av 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin dag i snøværet. Ta godt vare på deg selv og nyt hvert øyeblikk <3

Klem fra Hanne. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg