God dag…

Heihei og en god Tirsdag til dere som titter innom 🙂 

Hvordan har du det? 

Bestevennen Tobias ligger og koser seg i sofaen med jakka mi som pute 🙂 


Litt lys og varme sendes deg <3 

Koselig med blomster. De trives så godt i huset her at de blomstrer når de ikke skal 🙂 Er masse knupper på Novemberkaktusen. 

Vært ute og gått en tur nå på morran. Gikk sammen med Kjersti hjem til henne også gikk jeg samme vei tilbake igjen. Koselig å gå og skravle en vei også høre lydbok tilbake igjen. Er medlem i Storytel og har hørt masse bøker. Gikk litt tom og visste ikke helt hva jeg skulle høre, så datt Ringenes herre ned i hodet mitt. Jeg har ikke sett filmene. Ser ikke noe fine ut det lille jeg har sett. Men nå så begynte jeg å høre på første boka, og den er jo bra jo. Så da kan det hende jeg kommer til å se filmene også da etterhvert 🙂 


Skulle ønske jeg var tøff og turte gå innover sånne veier som man ikke ser hva som skjuler seg bak neste sving. Tenker at sånne veier er livet. Er like redd når det gjelder det for å gjøre noe jeg ikke helt vet hvordan vil utarte seg. Skulle ønske jeg kunne være litt uforsiktig og uredd og bare kjøre på uten å tenke på alt som muligens kanskje kan skje hele tiden….Leve istedet for bare å eksistere….


Ligger her og venter på at sommeren skal komme, og håper noen skal finne meg og plukke meg opp av grøfta og leke litt 🙂 

Masse baby juletrær 🙂 


Er litt glad i gjerder å jeg. 

En fin liten tomt til salgs. Der hadde det vært fint å bo. Hatt ei lita rød stue med hvitt stakittgjerde rundt. En liten hage med masse blomster og trær….En drøm 🙂 

Enda ett fint gjerde 🙂 

En liten bygd som venter på sol og varme. Litt grå og trist ennå. Men om ikke lenge så begynner det å spire og gro, og da blir det mer farger og liv overalt. Gleder meg 🙂 

Da var morgenen over og formiddagen har startet 🙂 Må en tur over på apoteket og kjøpe noe for eksem i ørene, fyameg som det klør. Kjenner jeg må fyre litt i ovnen å. Ellers er det ikke så mye jeg skal gjøre i dag. 

Takk til dere som har kommentert andre innlegg. Jeg har ikke vært noe flink til å svare hver enkelt. 

Hva skal du gjøre i dag? 

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg 🙂 

Klemmer fra meg. 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg