Vært borte herfra lenge nå….

Hei på dere 🙂 

Nå er det lenge siden jeg har vært ute og tatt bilder. Har vært med på å starte en gruppe på facebook. Der kan de som har forskjellige evner eller bare er interessert i det åndelige prøve seg og øve. Lære mer. 

Jeg synes det er veldig spennende. For ikke lenge siden så blei jeg sparka igang og prøvde meg bare for moro skyld på å lese han som eier gruppa sammen med meg 🙂 Fant ut at jeg kanskje har litt sånne evner. Nå har jeg fått veldig mye å gjøre, har kø som vil kanaliseres og leses. Det er veldig moro, og veldig merkelig og litt skummelt. Skjønner det ikke helt. 


Dette tok jeg av fossen i Kongsberg da vi skulle på Stevie Wonder konserten. 


Pærene er modne og skal plukkes snart. Må få besøk av de som skal dele på dem først 🙂 

Her var det fisk….men da jeg kom ned til vannet så stakk de selvfølgelig. Sola i vannet er fin den å 🙂 


Klokka 6.45 på vei til Hof en morgen forrige uke…


Den spesielle månen som var sist fullmåne…Denne er over Sande i Vestfold dagen før den var helt full. 

Ønsker dere alle en fortsatt fin helg og en god uke. Ta godt vare på hverandre og nyt hvert øyeblikk 🙂 

Klem fra Hanne <3

12 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Ha en fin lørdags kveld/natt 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    2. Flotte bilder, har hatt gleden av å se fossen i Kongsberg mange ganger i virkeligheten…
      Sjekka pæretreet vårt i dag, ei stund til de pærene er modne tror jeg..
      Nydelig himmel og måne 🙂 Fortsatt god helg til deg også 🙂

    3. Mange pene bilder, flott bilde av deg også<3
      Er forresten en konkurranse på bloggen min om du vil være med.. Har også skrevet et innlegg 'min historie' som du gjerne kan lese, nederst i innlegget ligger en link om enda en stygg sak i helsevesenet som har med organdonasjon å gjøre..
      Ha en fin helg videre, bli glad for kommentarer tilbake, da jeg selv nettopp har begynt å blogge igjen;-)

    4. Herlige bilder 🙂 Ha en fin lørdags kveld/natt 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    5. Å du har så fine bilder jeg lurer

      Ossen man leger ut fler bilder på en gang alldri klart det jeg😃

    6. Anonym: Hei, tusen takk 🙂

      Når du skal laste opp flere bilder så trykker du på kameraet på siden si skriver bloggen din. Da kommer det opp en firkant. Ser står det….Last opp ett bilde Last opp flere bilder
      Velg fra arkivet….Trykk på Last opp flere bilder. Så skal du trykke på “velg bilder”. Da kommer en rute opp, der trykker du på “bilder” hvis du har bildene dine der på pc.
      Hvis du vil legge ut flere bilder som står etter hverandre så holder du venstre museknapp inne mens du drar over de bildene du vil ha så det blir blått. Trykk på åpne og last opp bilder når du kommer ut på den første firkanten igjen. Da laster den ned de bildene du valgte.
      Hvis du vil ha bilder som er litt spredt inne på dine bilder på pc. Så holder du Ctrl knappen inne mens du trykker på de bildene du vil legge ut. Trykk på åpne når du er ferdig og så videre

      Håper du skjønner hva jeg mener og får det til. Hvis ikke så må du si ifra igjen så skal jeg prøve å forklare litt annerledes 🙂

    7. Urte: Hei.tusen takk for kommentar.
      Jeg har ikke fått lest så mye av din ennå. Men leste det om deg. Du virker som ei utrolig oppegående jente 🙂 Gleder meg til å lese det du har skrevet. Du skriver godt.
      Masse lykke til videre 🙂

    8. annebe: Tusen takk 🙂 Det er fint i Kongsberg. Fint å stå på brua og se ned på den.
      Her må pærene plukkes snart. Det blei veldig mye i år, greinene er tunge.
      Ha en fin Onsdag kveld og en fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg