Det er blitt Mai og morgenen er god……

Heihei og god formiddag til deg som titter innom, og takk for at du gjør det 🙂 Koselig at noen kanskje har glede av å se bildene og lese det jeg skriver. Begynte med blogg for å lage en minnebok for meg selv egentlig. Glemmer så fort det jeg gjør. Dette virka som en fin måte å huske på også kan jo andre også være med på turene mine 🙂 


Løvetann er en fin både når den er gul og når den blir pusete 🙂 

Møtte Knut på turen å. Han har så vondt i kneet hvis han går og løper. Så i gymen i dag fikk han lov til å sykle seg en runde istedet for å løpe med de andre. Nå har vi nedtelling til han skal på sykehuset til overlegen i ortopedi. Krysser fingrene og håper det er noe å gjøre noe med nå, så han ikke må vente til han er ferdig vokst. 

Nydelige små knupper 🙂


Fikk plutselig se en Stokkand som svømte nedi elva her. På det nederste bildet så ser man hodet bak stokken og så fikk jeg se fruen som svømmer foran da jeg la inn bildene. Moro 🙂

Håper morgenen din har vært fin den å og at du har litt solskinn hos deg 🙂 

Åpne vinduet og kjenne solstrålene varme deg litt, trekk inn pusten og kjenne du lever. Nyt det og ta vare på den gode følelsen i hjertet <3

Eller ta med deg kamera/mobilen ut en tur og ta bilder av alt det fine der ute. Ønsker deg en fin Fredag og en god helg. Ta godt vare på deg selv og de du har rundt deg. 

Klem fra Hanne. 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg