Litt fra hagen…

Tobias-blomsten er den fineste blomsten i hagen 🙂 


Denne kløveren fikk jeg som avlegger av mora mi for noen år siden. I fjor var den ikke noe fin, så jeg ga den ny jord for ikke så lenge siden. Nå er den kjempfin 🙂 

Alle dyra mine har fått igjen plassene sine ute. 


Disse her kommer igjen hvert år. Men jeg vet ikke hva de heter. Fine er dem 🙂 


I dag spiste jeg frokosten på verandaen. Det var godt endelig å kunne sitte ute hele dagen igjen. Og vi grilla på kvelden, det smakte fortreffelig 🙂 

Dagen i dag har vært veldig fin. Sola har skint og varmet. Knut og jeg stakk over på den nye klesbutikken LOOK og titta. Der fant jeg meg vind og vanntett tynn jakke, det har jeg ønska meg lenge 🙂 

Ønsker deg en fin kveld, natt og en god dag i morgen. 

Klem fra Hanne 🙂 

10 kommentarer

Siste innlegg