Pynta flere lys og litt andre bilder…

I dag har jeg pynta dåpslys


Englelys 

og påskelys. Det er så moro, har fått bestillinger på dem å 🙂 


Forrige dagen så sendte jeg inn dette bildet til God morgen Norge. I dag hadde ei som mora mi kjenner sett det på TV 🙂 Jeg har ikke hatt på TV i dag så fikk ikke med meg det, da måte jeg inn på Sumo og se 🙂 

Har fått flere små tuer ute i hagen, de er så fine 🙂 Våren er her. 

Kjørte til Revetal i dag, våren er kommet dit å gitt…..Dritt lukta spredte seg utover og inn i bilen på vei dit 🙂 Kjørte forbi en traktor med ett monster av noe slange remedier bak på. Fersk møkk lukter….grøss. Blir bedre når det får lagt seg litt på åkeren, da blir det vårlukt 🙂 

Nå får jeg sette meg og pynte flere lys, har en bestilling på 8 stk med engler på 🙂 Har ikke nok lys så må ut og kjøpe mer i morgen. 

Ha en fin kveld du som titter innom. Håper du har hatt en fin dag i dag. 

Klem fra Hanne 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg