Deilig vær, men mye vind…Tønsberg sykehus..

Denne fine kameraten satt i garasjen da jeg kom inn der i dag 🙂 


Hatt en fin tur til Tønsberg sykehus med Knut i dag. Han har tatt røntgen fra hoftene og ned til føttene. Det blir spennende og se om det er noe feil, vi håper litt på det. Han har mye vondt i spesiellt kneet og er hjulbent. 

Knut tok fine bilder på vei hjem igjen 🙂 Endelig klar blå himmel. 


Revetal..

Utenfor Europris var det masse fine Hestehov


Har vært litt slitsomt de siste dagene. Mange tlf og samtaler, også jeg som er så glad i sånne ting 🙂 

I helga håper jeg sola skinner og varmer godt, nå hadde det vært moro og begynt å fikse litt i blomsterbedene. Det gleder jeg meg til. Samboeren har hengt opp 2 fuglekasser. Er spent på om noen fugler får lyst til å flytte inn og få familie. I fjor hadde vi ei kasse oppe. Der flyttet kjøttmeis eller blåmeis inn husker ikke hvem. Guri meg for ett leven det var inni der når ungene kom, det kvitra og skreik forferdelig. Bolla (katten) satt under og blei helt forstyrra stakar. De hang jo så høyt oppe at han ikke fikk “lekt” med dem 😀 

Sola har vært her og det har blåst en del, men nå begynner snøen å bli borte her. Bare noen store hauger igjen nå så…

Jeg har så lyst til å male hagemøblene i år, i knalle farger. Gjerne alt i forskjellige farger. Klare, glade farger. Vi får se 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin Fredag og en strålende helg. Håper du får masse sol som fyller deg med god og varm energi. Ta godt vare på deg selv og husk å gjøre noe du har lyst til å gjøre, bare for din egen skyld 🙂 

Nyt de små ting som skjer. 

Lag deg gode minner og ta godt vare på dem. Så du kan ta dem fram en dag ting kanskje føles litt tungt og vondt. 

Klem fra Hanne. 

4 kommentarer
    1. Anonym: Tror jeg skal gjøre det ja. Må bli flinkere til å bruke farger, så hvorfor ikke starte med hagemøblene 🙂
      Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg