Har vært noe galt med hodet i dag…tror jeg…

Dagen starta helt greit i dag, ikke noe uvanlig. 

Sto opp bittelitt seint..som vanlig. 

Rune var bittelitt for sein…som vanlig. 

Han rakk bussen akkurat…som vanlig. 

Kjørte til skolen og Kjersti hjemom en tur før vi dro hit og satt litt før hun måtte gå. 

Så gjorde jeg ikke noe før jeg henta Knut på skolen igjen…

Da kobla hodet ut litt en stund 😀 

Jeg gikk på butikken og handla litt mens Knut gikk og trente. 

Da jeg kom hjem satte jeg pizza i ovene som vi skulle kose oss med da han kom hjem. Jeg satte verandadøra på vidt gap fordi det var så fint vær og nesten 11 varmegrader ute. Så satte jeg meg i sofaen og så på 7 `th heaven.

Tobias (katten) kom og satte seg på puta ved siden av meg som han bruker. Men fyttirakkern som det lukta bæsj av han, trodde jeg. Leita rundt på han men fant ingenting. Ulempen med langhåra katt er at det fester seg ting og tang i pelsen. Det er ikke alltid like moro 🙂 Men jeg fant ikke noe og irriterte meg over kloakklukta som kom utenfra. Hva kunne det være? 

Knut kom hjem og jeg ba han komme og lukte for det var helt ille. I det han kommer inn på stua så ser han en ekkel brun klump på teppet. Var ikke Tobias sin skyld stakar, den har sikkert sitti pelsen og falt av. Men Knut fikk seg en god latter 🙂 Var ikke noe rart lukta kom i bølger. Det blåste jo ute og rett inn mot meg. 

Så skulle jeg på kjøkkenet for å hente papir og plukke opp greiene med…

Og der kjenner jeg en annen lukt…..

Brent pizza 😀 

Den hadde jeg jo glemt så den hadde stått i i nesten en time på 200 grader. Kan kalle den veldig godt stekt. 

Knut fikk seg en god latter igjen 😀 

Så satte han inn en ny pizza og den blei helt perfekt stekt. 

Men da han skulle ta den ut og dele den opp så dulta han borti en stor bolle med vann som sto på kjøkkenbordet…Og der var det plutselig godt med vann utover bordet og golvet. Alt var vått av det som lå på bordet. Og puta på stolen. Da bare fant vi to badehånkler og la utover golvet og tørka av bordet. Også gikk vi på stua og så på Morgen og Ola-Conny…Også så oppgitt jeg blir over Engelsken og oversettelsene til Ola-Conny 🙂 Stakars mann. Men han kommer jo langt med å “satse” på at svaret han skal gi er YES 😀 

Så kom Rune hjem fra skolen og vi måtte jo fortelle han om dagen vår….

Også fikk vi oss en skikkelig god latter igjen alle 3….Så hvis en god latter forlenger livet så økte våre med litt i dag 🙂 

Men Knut kom fram til at…..

“Jeg tror ikke jeg kan la deg være aleine hjemme lenger jeg mamma”

Jaja….Sånn er det å bli gammal…hele 47 år…’

Stakars barn som må starte slitet med mora si allerede nå 😀 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg