Katt, blomst og vafler…

Bolla sover så godt midt i senga. Ligger der mesteparten av dagen 🙂 Blei litt forstyrra av blitzen så han tusla ut på stua og la seg i vinduet der. Så var han en rask tur ute for å kjenne på sola og gresset under potene. Før han kom inn og la seg oppe på kommoden på soverommet 🙂 

Livet er behagelig for en gammel huskatt 🙂 

Samboeren var på butikken for å handle litt pålegg i kveld. 

Da han kom hjem hadde han kjøpt en orkide som jeg så på Lørdag og sa jeg syntes var så fin 🙂 

Får ikke helt fram fargen på bildet. Den er mer rosa enn lilla.

Kjempefin. 

Jeg er heldig 🙂 

Ulempen med å sitte og lese hva andre gjør på facebook er at man kan bli frista 🙂 

Var ei som skreiv om vafler til kvelds. Da fikk jeg lyst på det å, og sånn blei det. Kara i huset blei veldig fornøyde 🙂 

De er ikke “farlige”. Det er grovt mel med solsikkefrø og linfrø, lettkokte havregryn og nesten ikke sukker i. 

Oppdaga nå at jeg hadde glemt bort de to siste i jernet, de blei bittelitt godt stekt 😀 Godt andre passer på innimellom for jeg huska dem ikke. 

Nå er klokka blitt halv elleve allerede så nå er det natta for gamle damer. 

Sove godt og drømme søtt dere som også er klare for natten og til dere som natten kommer litt seinere til 🙂 

Ha en fin natt på jobb du som jobber nattevakt i en eller annen jobb. 

Og ha en fin dag i morgen alle sammen. 

Klem fra Hanne 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg