Litt irritert…


Jeg blir litt såra og lei meg når jeg ser hvor lite viktig paraolympic er i forhold til de funksjonsfriske sitt OL.

Det står ingen ting i avisene om prestasjonene under dette OL.

Jeg blei overrasket over at det sendes på NRK nå på dagen. Det tror jeg aldri det er gjort før. 

Jeg satte på akkurat i det det Norske curlinglaget slo Finnland 🙂 Kjempebra gjort. 

Ei Svensk jente med benprotese tok gull i 15 kilometer langrenn. 

I utfor raste de nedover bakken med skader i armer og bein. Ei hadde bare en arm og ett bein, begge på samme side. En helt utrolig prestasjon 🙂 

I sitski utfor har det vært to stygge fall. Begge henta med helikopter til sykehus. 

For noen uker siden sto det siden opp og ned i avisene, facebook var overfyllt av alt som skjedde i OL for funksjonsfriske. 

Nå står det jo nesten ikke ett ord om dette OL. 

Skjerp dere folk. 

Tenk å gå på langrenn med bare en arm, ett bein eller uten å se hvor du skal gå. 

Jaja…

Avisene har jo viktigere ting å skrive om. 

Tenk på det Bjørgen legger mammaplanene på is og satser på neste OL…Det er viktige nyheter og en stor idrettsprestasjon det 😀 +

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg