Bursdag igjen…

14 dager siden forrige bursdag 🙂 

I dag er det Knut som er blitt feira. 

Han ville ikke bake kake til sin egen bursdag 🙂 Skjønner ikke det, har er jo så flink. 

Jeg syns jeg fikk det greit til jeg å da, med litt hjelp fra Rune. Han er ikke så glad i baking. Hjalp til med å legge på marsipanlokket og få det pent 🙂 Knut blei fornøyd og kaka var god, med vaniljekrem, syltetøy og sjokoladebiter inni. 


Tonje, Lise Sofie og Mathilde kom på cam og sang bursdagssagen for Onkel Knut..både på Norsk og Engelsk 🙂 Også fikk vi koser som Tonje tok bilde av så vi skulle få se det. Det var litt vanskelig å kjenne dem 🙂 Langt og sende koser fra Bergen til Kongsberg. 

Da Knut hadde kjøpt seg kjøkkenmaskinen så lagde han donuts. De blei kjempegode 🙂 


Jeg var på butikken og handla. Da jeg skulle gå så ropte denne blomsten etter meg. Kunne jo ikke bare gå rett forbi da, så da fikk den bli med meg hjem 🙂 Synes det var så fin farge på den. 

Håper du har hatt noen fine dager denne uka 🙂 

Nå er det helga og jeg håper det blir fint vær så jeg kan begynne å styre litt ute. Det er mye snø igjen ennå, men noen steder går det an å begynne å rydde litt. Hjelpe våren litt på vei 🙂 

Ta godt vare på deg selv. 

Husk og kose deg litt også 🙂 

Ønsker deg en fin kveld og en god natt. 

Klem fra Hanne 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg