Litt forskjellig fra helga…

Knut blir 12 år 7. Mars. Han fikk penger av mormora si i gave og kjøpte seg noe han har ønska seg 🙂 

En kjøkkenmaskin. 

Nå skal det bli lagd mye godt her i huset 🙂 

I morgen Mandag skal det sendes en eske med mange småpakker til småjentene mine i Bergen 🙂 Det er moro det. Er så heldig at jeg får være med på cam når de skal åpne dem å. 


Stian planta frø fra ett eple for noen år siden. Det vokser og koser seg og i vinter har det kommet en lang fin ny stamme 🙂 

Vinteren kom tilbake for fullt i dag. Over Mossåsen var det ikke noe moro å kjøre da vi skulle hente gutta. Var heldigvis ikke sånn hele veien og det gikk mer over til regn på vei hjem igjen. 


Noen ganger kan det kjennes ut som om man lever i en tunell. 

Det er mørk og trangt, med ett svakt lys. 

Det er alltid lys i enden av tunellen,

men noen ganger kan veien til åpningen føles veldig lang og kronglete. 

Man ser hvor man skal, men å komme dit er ikke alltid like lett. 

Stå på og ikke gi deg..

Du greier det og hvis du synes det er altfor tungt så husk å be om hjelp på veien. 

Noen er veldig glad i deg og er der hvis du spør 🙂 

Nå håper jeg det snart blir blå himmel og at sola titter fram der oppe. 

Drømmen om å ta bilde av de første knuppene på Syrina og Jasmin treet. 

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Håper du har hatt en fin helg alene eller sammen med venner og familie. 

Ønsker deg en god natt og en strålende Mandag i morgen. 

Jeg må ut og kjøpe meg ny mobil. Gir alltid gutta beskjed om å “legge fra seg en ting før de begynner og styre med å holde/bære andre ting”..Joda, det er lett å fortelle andre hva som er lurt å gjøre, men å huske å gjøre det sjøl..det er en annen sak 🙂 Så da vi kom hjem fra Drammen gikk jeg med armene fulle av alt mulig rart. Da jeg begynte å flytte litt på det for å legge alt på plass så smalt det i golvet. Der lå mobilen i flere deler og skjermen er knust. Jaja, den virker ennå så det går greit, men gjør litt vondt allikevel 🙂 Var veldig glad i den mobilen, den har vært med på mange turer og alle bildene jeg har tatt er tatt med den. Må nok kjøpe meg en ny maken, Samsung igjen 🙂 Fikk høre det av gutta…”Hva bruker du si til oss”….:) Godt å vite at de hører på det jeg sier til dem da 😀

Ønsker deg som skal gjøre noe du gruer deg til masse lykke til, er med deg i tankene. Du får det til og det går bra 🙂 

Ta godt vare på deg selv og gjør noe du har lyst til å gjøre å i løpet av dagen. Husk å sette deg ned ett øyeblikk og bare ikke gjør noen ting. 

Natta sove godt og drømme søtt. 

Husk du er verdifull 🙂 

Klem fra Hanne. 

2 kommentarer
    1. Heihei sara leite: Tusen takk 🙂 Jeg begynte i fjor Oktober.
      Var inne og titta på din. Du skriver veldig bra og har mange fine bilder 🙂
      Hilsen Hanne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg