LYKKE 1 og LYKKE 2…

Heihei og god Mandag til deg 🙂 Håper du har hatt en fin dag så langt. 

Dagen min starta veldig bra. 

Lykke er når man er hos legen for å måle blodtrykket og spør om han har fått svar på CT. Og han sier at det har han..Hjertet stopper ett lite øyeblikk..Når man venter den verste beskjeden og han sier at…det er ikke noe galt. Ikke noe som strenger i tarmen :))) Bare noe som gjør at den ikke strekker seg som den skal og det er ikke noe å gjøre noe med….Hjertet slår igjen med ett BANG 🙂 I det øyeblikket forsvinner det masse tungt og vondt fra magen og hodet 🙂 

Blodtrykket var veldig bra å 🙂

Det føles GLEDE og litt vondt også. Hadde forberedt meg på en vond beskjed, for jeg kjenner jo at ikke alt er som det skal. Tenker på alle som sitter sånn som meg og tror men håper det ikke er noe alvorlig. Og som får den motsatte beskjeden enn meg..Tenker på legen som må sitte der og fortelle det..

Forfedelig at det må skje, og at det skjer hver dag..

LYKKE nr 2….

Fikk med meg Knut på tur i dag 🙂 Han var litt uvillig, men blei med på en liten tur, ca 20 min. Trenger ikke gå så langt for å ha en god tur 🙂 Prøve å få gått tur hver dag nå når det er ferie og ikke blir noe annen trening. 

Lagde kakao til gutta med Tassimo`n i går kveld…Maskinen lagde ett hjerte til Knut 🙂

Nå er klokka allerede over 15 og Mandagen er snart over 🙂 Alle 3 gutta mine er her, nesten da. Stian er på mic fra Lillehammer, men hører stemmen sammen med de to andre. Det er så godt, varmer ett mammahjerte godt 🙂 

Ønsker deg og dine en fortsatt fin kveld 🙂 

Klem fra Hanne. 

4 kommentarer

Siste innlegg