Stille stund ute på trappa…

Bolla, Tobias og jeg har hatt en god stille stund ute på trappa i kveld 🙂 Deilig å sitte der ute og kjenne den friske luften og stillheten sammen med dem. Trenger ikke si noe, de forstår allikevel 🙂 Tok noen bilder mens jeg satt der å. Begynner å bli lei av det det er å ta bilde av nå. 


Kristorn har fått seg en knekk. Blir godt for den når snøen forsvinner så den kan reise seg igjen og vise hvor fin den er. 


Bolla og Tobias holder meg med selskap og holder vakt 🙂 


Det dukker ofte opp sånne striper når jeg tar bilde av mørke nattehimmelen. Lurer på hva det er? 

Ingen som tør rote seg opp til trappa her vettu når trollkjærringa sitter der 😀 Hårbørste har jeg hørt er en fin oppfinnelse, skal prøve den i morgen. 


Nyter kulda og stillheten 🙂 Føler meg rik…uendelig rik…og heldig….

Musikk jeg liker. Med tekster som gir noe å tenke på..

8FtMUK6buao
Ønsker deg en god natt og en fin Søndag i morgen. Håper dagen din har vært bra og du har kosa deg 🙂 
Sender deg gode tanker. Strekker fram en arm så du kan støtte deg til den. 
Noen er veldig glad i deg så ta godt vare på deg selv 🙂 
Klem fra Hanne. 

7 kommentarer
    1. VI MOT VERDEN: Ja det er veldig godt 🙂 Renske opp i tankene litt.
      Ha en fin kveld begge to. Kjempefine bilder dere har lagt ut.
      Klem.

    2. Stina: Det er sant 🙂 Hadde jeg ikke vært så forfedelig pysete så skulle jeg gått en sen kveldstur helt aleine 🙂 Men må nok nøye meg med å sitte på trappa.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg