Bursdagsbarnet har valgt middag i dag…

Rune blei 17 år i dag og kunne velge middag. Spaghetti og kjøttboller er favoritten. Jeg er litt lei det så jeg kom med litt andre ting å velge i å. Taco, pizza eller spaghetti. Han er ikke så god på å velge mellom noe så han fikk ett problem. Knut og jeg tulla og sa han kunne kombinere det og lage spaghettitacokjøttbollepizza….”Er jeg rar hvis jeg sier det høres godt ut” sa Rune da 🙂 

Og sånn middag blei det. 


Øverste er Knut sin. Han ville ikke ha tacokjøttboller på. På Rune sin var det champignon og mais å.

Osten er ikke lagt på ennå. 

Knut (11) har bakt sukkerbrød og lagd bursdagskake. 

Prøvde å lage fondant, men den blei litt tørr så vi greide ikke få kjevla den ordentlig ut. Hadde heldigvis marsipan i skapet så han fikk hatt på det i stedet 🙂 

Må si han er kjempeflink til å bake 🙂 

Sånn blei resultatet 🙂 Jeg la på marsipanen og skreiv på. Han har gjort resten. 

Første gang han lagde roser. 

Rune har hatt en veldig fin dag i dag sier han 🙂 

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Nå sitter vi og snakker om bortskjemte barn. Rune forteller om noen han kjenner som forteller om alt de får og hvor mye det koster, det er visst ikke lite. Men de er er visst ikke bortskjemte.

Jeg tenkte på oss her i familien vår. Her er det jeg og faren til unga som er bortskjemte 🙂 Ingen av de 4 unga vi har har noen gang krevd å få noe. Hvis det er noe de har lyst på så spør de alltid på en fin måte og finner fram til det billigste. De vil aldri ha dyre ting med en gang det kommer ut, men sier de vil vente til det kommer på tilbud. De vil ikke ha nytt så lenge det gamle henger sammen og virker litt. Sånn har de vært siden de var små. Og de blir like glade uansett hva de får, ekstra glad hvis det er noe de trenger. 

Jeg er så utrolig stolt av alle ♥ ♥ ♥ ♥ mine. 

De er gode på alle måter. De er ærlige og til å stole på. 

Skjønner ikke helt hva jeg har gjort som har fått sånne barn 🙂  Jeg vet jeg er bortskjemt og verdens heldigste mamma. 

Og nå har jeg vært så heldig at jeg har fått barnebarn også 🙂 Hadde dem på besøk (cam) her i kveld. De måtte synge bursdagssangen for Rune. Han syntes det var ekstra moro med bursdag da 🙂 

LYKKE….

“””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Hvordan har dagen vært for deg?

 Har du fått gjort det du måtte gjøre?

Godt det er helga nå og for noen vinterferie (det er det her) 

Ta vare på deg selv, sov lenge i morgen og nyt dagen 🙂 Du fortjener en fridag til å ikke gjøre noe hvis du ikke vil. 

Ønsker deg en god natt med søte drømmer. 

DU ER VERDIFULL…

Klem fra Hanne. 

 

4 kommentarer
    1. Benedikte Ringberg: Han hilser og sier takk 🙂
      Ha en fin helg du å. Gutta her sitter og spiller Zombiespill med broren som er i Lillehammer. Internet er en fin ting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg