Litt musikk og noen bilder..

p14-lNyBovM

Denne liker jeg godt, er veldig glad i Reba 🙂

Det er ikke alltid man trenger se så langt bort for å finne den ene spesielle vennen/kjæresten. 

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Gikk en tur på biblioteket, lånte ny lydbok. Little Bee. 

Tok noen bilder igjen da vettu 🙂

Morsomt i mørket. 

Spent på om maurene flytter tilbake til disse stubbene til våren. I høst så vi de flytta til garasjetaket 🙂 De fløy fram og tilbake over gårdsplassen her med hele flyttelasset sitt. 


Tenkte da jeg så bildene jeg hadde lagt inn på PC. 

Tenk om jeg fikk se når jeg forstørra dette her…to øyne som kikka opp på meg…Grøss 🙂 Fantasien er det ikke noe feil med..

Det var min tur til biblioteket 🙂 

Nå skal jeg høre på den den første boka jeg lånte. La meg synge deg stille sanger..

Ser på reklamen for Jif baderom..Finnes det noen som har så møkkete badekar, det tror jeg ikke. Og det er vel ikke noe problem for forskjellige såper å fjerne flekker enten på klær eller andre steder. Når flekken er ny. Tror ikke de flekkene de fjerner i reklamene har liggi og størkna inn i stoffet eller fast i benker og andre ting. Irriterer meg litt de reklamene 🙂 

Også irriterer jeg meg litt over noen av de som har meldt seg på Sinnasnekkeren. Er det mulig å være så giddalause som noen av dem er. Lurer på om de har fått beskjed om å ødelegge og rote mest mulig før Otto og kameraene kommer. Det er jo helt ille hvor mye gæli det er i noen av husene. Jeg har det ikke ryddig hele tiden jeg heller. Men hadde da prøvd å fikse opp litt hvis jeg visste at det skulle komme ett TV team for å filme og sende på TV. Ihvertfall rydda litt. 

Det var vel det jeg irriterte meg over akkurat nå i kveld. Ikke så ille at blodtrykket har steget, bare bittelitt 🙂 

Også synes jeg så synd på han stakkaren som bruker “mammas røde nedeklud” til å vaske ansiktet sitt 😀 Må nesten se på det programmet når det kommer på TV, tror jeg. 

Var på samtaletime med minstemann i ettermiddag..Er godt å ha flinke og snille unger 🙂 Er ikke skummelt med sånne timer da. 

gx0veIkhd8w

Da ønsker jeg deg en fortsatt fin kveld videre. Håper du har hatt en fin dag og at det skumle du skulle gjøre gikk bra 🙂 

Ta godt vare på deg selv. Du er verdifull og betyr veldig veldig mye for noen. Ikke glem det 🙂 

Klem fra Hanne. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg