Tur til Holmestrand…

Jeeej, endelig fått tatt litt bilder av noe annet enn snø og kulde 🙂 

Vi dro en tur til Holmestrand, Vestfold for å handle litt. Også gikk vi langs vannet og så på båter og hørte måkeskrik. Det er god terapi for både kropp og sjel. Ikke noe er som frisk sjøluft 🙂 

Drømmen er å ha en leilighet/hus ikke langt unna sjøen. 

Tenk å våkne til måkeskrik om morran og kjenne sjølufta i nesa før man står opp 🙂 

Skulle vært født på Vestlandet jeg tror jeg. En dag må jeg flytte den veien tror jeg. 

Eller jeg skulle hatt en passe stor båt på fast plass, der jeg kunne bodd i stedet for i hus. Da skulle jeg kosa meg da, med sjøsjuke tilogmed. Skal ikke så store bølgene til før magen vrenger seg, men det hadde jeg vel blitt vant til 🙂 


Er så glad i harde og myke materialer/ting sammen. Som betongen her ut i vannet . 

Noen ender og måker skravla og kjefta. Beroligende lydet. 


Fikk ett kjærlighets tegn på veien å 🙂 Lenge siden det har dukket opp hjerte i veien jeg går nå. Så det var koselig 🙂 

Venter på at all snøen skal forsvinne og sola skal varme opp røttene. 

Fikk med både båt og fly på samme bilde. En liten hvit prikk mellom vaierne. 


Denne var fin på lekeplassen. Sikkert artig for unga og klatre i. Må ta med barnebarna hit til sommeren 🙂 


Her er det kjempefint å gå tur 🙂 Tenk å være så heldig å ha muligheten til å benytte seg av dette. 

Sånn dette var turen til Holmestrand 🙂 

Koselig at du ville være med å se hvor fint det er. 

Ha en fortsatt fin kveld og lykke til til deg som må gjøre noe du gruer deg til i morgen. 

Tenker på deg 🙂 

Hadde jeg hatt mulighet så skulle jeg blitt med og bare vært der hvis du ikke har lyst til å dra alene. 

Husk og forbered deg godt og skriv ned det du vil si. Det hjelper 🙂 

Ønsker deg en god natt med fine drømmer. 

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. 

Klem fra Hanne 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg