En fin spasertur i snøen til biblioteket…

Nå er det blitt Torsdag kveld og snart natta igjen. Dagene går så forferdelig fort 🙂 

Det har snødd i hele dag, men bare lagt seg litt på bakken. Trenger ikke måke ihvertfall 🙂 Trygve kom med traktoren og fikk bort raset fra taket i dag, det var godt. Sånn snø/is er gruelig tung og måke vekk. 

Snakka med Tonje og jentene på cam i kveld 🙂 Det er koselig det. Moro å følge med på utviklingen dems, det er kort vei mellom Bergen og Kongsberg med cam 🙂 


Håret til Rune var fint da han kom hjem fra skolen 🙂 Ser ut som han har diamanter i krøllene. 

Møtte Kjersti og Oda på biblioteket. 

Oda gikk på ski, men tok en hvil på sparken hjem igjen 🙂 


Kommet litt ny snø oppå den gamle..


Sommer og vinter tett sammen..

Gikk bort på biblioteket for å låne meg lydbok. Trenger noe å høre på før jeg sovner så kanskje det skjer litt fortere. Begynner å bli lei av å legge kabal på mobilen 🙂

Lånte Mokka av Tatiana De Rosnay og La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson. Den andre har jeg hørt en del av før, men midt i så slutta den å virke. Det jeg hørte var veldig bra så nå fant jeg den endelig igjen så jeg kan høre den ferdig 🙂 Liker veldig godt lydbøker som Anne Marie Ottesen leser, hun har en god stemme å høre på. Også er jeg veldig glad i Cecilia Samartin og Paulo Coelho. Har hørt og lest flere bøker av dem. De skriver så jeg føler jeg er med på pilgrimsreisene og er med på det andre de skriver om. Utrolig gode forfattere. 

Dagen i dag har vært bra. 

Har fått gjort litt inne her i dag. I morgen skal jeg gå med Knut til skolen igjen, gleder meg..Hadde ikke trodd jeg skulle glede meg til å gå tur igjen. De siste årene har det vært verdens største problem å greie komme seg ut av døra. Alt var slitsomt og ikke noe jeg orka gjøre…Gleda meg egentlig ikke til noen ting. 

Det er en utrolig god følelse å GLEDE seg 🙂 

Bare det å glede seg til å gå tur er kjempestort, fyller hjertet fullt og helt. 

Glede seg over…….alt. 

Svarte dager dukker opp ennå, men det er mye lettere å komme over dem. 

Finn EN ting du kan glede deg over. Kanskje du kan glede deg over å gå en liten tur du å 🙂 Kjenn på den gleden det gir deg når den mørke dagen kommer. Ta den fram og la følelsen gjøre mørket litt lysere, da forsvinner det fortere 🙂 Tok litt tid før jeg så det, men plutselig skjønte jeg det.

DET ER MYE Å GLEDE SEG OVER. 

Ikke gi opp du har det i deg, må bare ta deg tid til å kjenne etter. Du har lov til å være trist og lei innimellom. Men du må ikke la det ta overhånd. Skriv ned det gode du føler når du har gode dager, så kan du ta det fram og lese når det er trist. Da er det lett å glemme gleden helt. 

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Lykke til til deg som skal på skumle møter eller andre ikke så morsomme ting i morgen. Bare det er overstått så er det helg og du kan slappe av litt. 🙂 

Ønsker deg en fin kveld og en god natt. 

Klem fra Hanne 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg