Litt av hvert….

Heihei! 

Dagen har vært litt skummel, men det gikk veldig bra 🙂 Begynte å ta ibux i dag tidlig. Tåler de ikke og var veldig redd for at jeg skulle få vondt i mellomgulvet. Heldigvis for å si det sånn så var Rune dårlig i dag og var hjemme. Hvis ikke hadde jeg gått bort på legekontoret og tatt tabletten der. Teit å være så redd for tabletter, men er ikke noe glad i den vondten som kommer med den. Har ikke merka noe i dag. Skal ha 3 om dagen i 10 dager. 

Dette bildet tok jeg ut av bilvinduet i går tidlig. Blei litt fint med lyset og snøen. 


Litt av traktorfreseren til Trygve. En utrolig oppfinnelse 🙂 


Se så fint det blir når han måker. 

Hadde slitt forferdelig i vinter hvis ikke Trygve hadde stoppet og sagt han kunne måke for oss 🙂 

Tusen takk…

Her hadde vi måka helt tomt for snø ved 23 tiden i går kveld. Da jeg sto opp kl 7 så det sånn ut. 

Samboeren måtte fikse postkassestativet i kveld og trengte ett sted å ha saga..

Gikk en tur på butikken og kjøpte spaghetti og kjøttboller, middagen i dag 🙂 Favorittmaten til Rune. 

Er utrolig fint i gata her nå med lysene og all snøen. 


Ser ut som om kvistene har knupper. Håper ikke mye av alle planter fryser nå når kulda og vinteren kom så seint. Så ute i hagen her at noen hadde fått knupper. Blir spennende og se når våren endelig kommer tilbake. 

Er veldig fornøyd med dagen i dag. Kjenner ibuxen virker på alle musklene og foten er ikke så vond lenger. Håper det blir en god og rolig natt i natt, uten for mye snurre rundt og rundt fordi det gjør vondt overalt. Føler på meg at det blir bra 🙂 

Ellers har jeg tatt dagen med ro. Prøver å ikke gå for mye på foten så betennelsen skal gå fort over. Savner å gå turer. I morgen skal jeg gå med Knut til skolen, det skal bli godt. Liker ikke at han skal gå aleine selv om det ikke er så altfor langt. Det er så mange gærninger rundt om kring atte. Hvorfor skulle ikke en av de forville seg denne veien og plukke opp ett barn på veien. Jeg vil ikke at det skal bli min sønn. Vet mange mener jeg er overbeskyttende og tullete. Men jeg greier ikke tenke at “det skjer ikke her”. Det skjer andre steder så hvorfor ikke her tenker jeg. 

Hvis noen skulle finne på å dra han inn i en bil og forsvinne ved 8 tiden om morgenen så finner ikke jeg ut det før han skulle vært hjemme igjen fra skolen ved 1430 tiden. Hvis noe sånt skulle skjedd så tror jeg ikke jeg hadde greid leve med meg sjøl lenger. Hvis grunnen til at han gikk aleine var at jeg ikke gadd eller orket gå sammen med han. Og så lenge han vil ha følge så følger jeg 🙂 

Hønemor…JA…:) 

Håper du har hatt en fin dag i dag og har kosa deg med noe du liker å gjøre. At du har husket å høre på hva dine ønsker er og ta hensyn til det 🙂 Du fortjener det vettu. 

Nå har alle i huset lagt seg, kattene er ute på en liten runde rundt huset i snøen før de også skal ta natta, jeg får slippe dem inn og finne senga jeg å. 

Ønsker deg en fredfull natt med gode drømmer. Ha en strålende dag i morgen.

Husk å ta vare på deg sjøl og de rundt deg. Gi noen ett smil, kanskje det forandrer hele resten av dagen for den personen 🙂 Se på de små tingene rundt deg, det er de som lager det store bildet og gjør det vakkert. 

Lykke til til deg som må gjøre noe du gruer deg for å gjøre, du er i tankene mine. Pust dypt inn og sakte ut igjen. Slipp ut urolighetene og dumme tanker, noen ganger hjelper det 🙂 

Sender en klem og gode tanker. 

2 kommentarer
    1. cafanas: Jeg bruker den til vanlig. Men fikk beskjed av legen at den ikke tar betennelser. Så eneste er visst ibux 🙂
      Leste bloggen din i natt 🙂 Du er tøff som trener og står på under behandling. Lykke til på Onsdag og videre framover. Håper hikken gir seg.
      Ønsker deg en god Fredag og en rolig og fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg