Drøm og virkelighet…

Er inne i en periode jeg trenger veldig mye søvn nå kjenner jeg. Sovner på sofaen både en og to ganger i løpet av dage

Sov akkurat en liten blund og bråvåkna.

Hadde en fin drøm om barn og barnebarn, snø og våte strømpsbukseføtter 🙂 

Slutten var sånn: Satt på ganggulvet foran ett skap med spil på og skulle skifte strømpebukse på ei lita jente som hadde vært ute en tur i snøen uten støvler. I det jeg fikk på henne den, så så jeg samboeren og en annen fyr stå i døra og se på meg. Samtidig fikk jeg ett glimt av meg selv i speilen uten klær, mens jeg hørte samboeren si….”Du er fin, fin figur”….

Åfyttirakkern så sint jeg blei. Sparka til ene skapdøra så den føyk avgårde og holdt på å treffe ei som sto i nærheten. 

Så meg selv bråsnu meg mot de tre andre som sto der, øynene lynte og jeg skreik…”Det var stygt sagt…Det er det styggeste noen kan si til meg”…

Også bråvåkna jeg og kjente raseriet boble i hele kroppen fra øvetst til nederst, ytterst til innerst…

Er en liten stund siden nå og jeg har vært på do og slappet av litt, men kan ennå kjenner skjelven riste innvendig av raseriboblene som sprekker rundt i kroppen…Det er aboslutt det værste noen kan si til meg. 

At noen står og ljuger meg rett opp i ansiktet…det takler jeg ikke, da eksploderer jeg..Og da tydeligvis ikke bare i virkeligheten,

Hanne i drømmene er akkurat lik gitt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg