Littoppogneddag…

Var heldig og fikk time hos legen i dag til både meg og Knut. 

Hatt vondt på innsiden av foten lenge, fra helen til stortåa. Har hatt det noen mnd, men som jeg alltid sier og har vært så dum og overføre til unga….Det går over av seg sjøl etterhvert 😀 

Det gjør ikke det vettu..

Senebetennelse i foten agitt, så dumt. Og eneste å ta for det er Ibux som jeg ikke tåler. Skal teste om det hjelper å ta kapsel jeg tar mot syre samtidig. Så får vi se da, håper det ikke blir vondt. 

 

Tenker på om jeg skal utsette CT jeg har på Onsdag. Til jeg er ferdig med 10 dagers kuren for betennelsen. Regner med at mye av betennelsen i kroppen forsvinner da og det blir lettere å ligge rolig i rundt 1 time. Det kan bli ett problem på Onsdag. Tenke fram til i morgen tidlig også får jeg ringe og høre om det er lang ventetid. Fikk fort time nå så det kan jo hende jeg får det igjen. 

Kjedelig å ikke få gå turer en stund framover. Skal ikke belaste forten for mye de neste 10 dagene. Men da blir det sikkert veldig mye bedre etter det og jeg kan gå lenger 🙂 Det skal bli godt.

 Og der blei det en veldig god kveld…Tonje og jentene kom på skyp 🙂 Det hjelper på mye det å høre stemmen til barn og barnebarn og å se dem bittelitt. Skulle ønske de kunne kommet en tur nå som det er så fin vinter her..Er ikke det i Bergen, mangler litt snø 🙂 


<3Mathilde og Lise Sofie <3


Ønsker dere en fortsatt fin kveld. Kos dere aleine og sammen 🙂 

6 kommentarer
    1. Hva med voltaren? det er betennelsesdempende, og virker bedre enn bare ibux. (men om du ikke tåler ibuprofen så tåler du kanskje ikke voltaren heller?)
      God bedring i allefall:)

    2. Stina: Heihei 🙂 De inneholder visst samme stoffet som jeg ikke tåler. Så det er det samme hvem jeg tar. Må bare håpe på at den kapselen nøytraliserer litt så det ikke blir så vondt 🙂
      Tusen takk og ha en fin kveld videre 🙂

    3. deilignorsknaturvihar.blogg.no: Hei. Har sovet og sett på tv 🙂 Passet på at det er fyr i ovnen. Prøver å ikke belaste foten så mye. Har en duk jeg må hekle ferdig så tenkte jeg skulle finne fram den. Det er moro
      Takk for det og ha en fortsatt fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg