Hjertet er fullt av..glede…

Var ikke lett å stå opp i dag da jeg hadde han her sov så godt ved siden av meg 🙂 

Ok da, så får du få lov til å stå opp da. Gjorde ikke Tobias noe at klokka allerede var 930 🙂 Bare flytta seg til andre siden og la seg ned igjen han. 

Kjersti og jeg var i kirken i dag. Fin gudstjeneste og veldig koselig kirkekaffe etterpå 🙂 

Også hadde vi en koselig og givende sparsertur hjem igjen. Godt å gå sånn og skravle om alt og ingenting. Kjenne gleden over snøen som daler og de få kuldegradene som gjør det akkurat passe kaldt på nesa 🙂 Gleden over å ha vært ett sted man føler man hører til og at noen bryr seg. Gleden over bare å være til og over at man skal hjem til ett godt og varmt hus. Ikke bare fordi det er fyr i ovnen, men fordi de man er mest glad i i hele vide verden er der og venter 🙂 

Måtte stoppe og ta en prat med denne her å 🙂 Hadde en god “samtale” og litt kos. 

Lurer på om den som har mista denne var litt våt og kald på ene foten da han kom hjem 🙂 Første ordet som kommer inn i hodet mitt når jeg ser en sko sånn er…mobbing…Håper det bare er en som har hatt ett ekstra par i henda eller på sekken. Og ikke har merka at han har mista den. 

Også må jeg vise fram stiste orkideen som har fått blomster 🙂 Denne synes jeg var fin. Ønsker meg lange hyller i vinduet til å ha alle sammen på. Har så mange at det begynner å bli trangt i vindusposten..Tror jeg skal bestille hyller av samboeren 🙂 

Dette var min dag så langt. Nå skal jeg spise ei brødskive og se litt på Glee..Er så mye fin musikk der, de er ofte finere enn originalene. 

Ønsker dere alle en fredfull Søndag. Nyt dagen og ta vare på hverandre. Gled dere over de små ting som skjer og lag dere gode minner som dere kan ta fram når ikke alt er like bra 🙂 

Klem fra Hanne. 

8 kommentarer
    1. sara leite: Heihei 🙂 Tusen takk. Jeg begynte i Oktober i fjor. Skulle bare prøve litt og se hvordan det var. Også var det moro så da fortsatte jeg 🙂
      Hilsen Hanne.

    2. Elise: Hei. Ja Tobias er fin han. En ordentlig kosekatt, men liker bare meg. De andre i huset er gode å ha bare når han skal ha mat 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg