2013 er blitt til 2014….


Mange fine raketter i natt. 

Men det skulle vært bare brannvesen og politi som kunne skyte opp. Det er mange gærninger som ikke skulle få ta i raketter en gang. 

Vi sto og så på. Jeg gikk hjem for å være hos kattene. Da jeg kom til trappa så jeg ei ildkule som kom i full fart mot der gutta mine sto. Gurimeg så redd jeg blei. Så bare ei røyksky på parkeringa da jeg kom over igjen. Livredd for hva jeg skulle se. Heldigvis hadde den dratt rett forbi dem. Det var en tulling som hadde hatt flere raketter i en boks. De første gikk visst opp så velta boksen og flere dro bortover bakken. Han kan være lykkelig over at ingen av dem traff gutta. Vi så han tusla bort til puben og skulle sikkert fortsette festen 🙁  

Jaja, det gikk heldivis bra. Men var visst veldig nære på sa gutta. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg