En fredelig Søndag…

Heihei. Hvordan går det med dere nå bare noen få dager før den store dagen 🙂 

Her er det så fredelig atte. Gutta dro til faren sin på Fredag. Nå er det Olsenbandens siste bedrifter på tv og vi bare gjør ingenting 🙂 Var i Horten og gikk rundt på Sjøsiden noen timer i går, det merkes i dag. Kjenner alle musklene har slått knute på seg, løser seg nok opp utover dagen 🙂 

Hjelper å tenke på hvor heldig jeg er som er blitt kjent med folk her vi bor. Plutselig fikk jeg en tlf og spørsmål om jeg ville ha salong. Tenkte litt og tok den usett, litt skummelt. Men kunne ikke blitt mer fornøyd 🙂 Så mye finere enn den gamle. 

Kjersti har ett stort hjerte i hagen sin 🙂 

I går Lørdag var Kjersti, Oda (datteren) og jeg på Sjøsiden og handlet. Kosa meg masse 🙂 Fant gaver til alle 3 gutta, også kjøpte jeg meg 4 gensere selv. Så da var julehabitten ferdig. Kjøper bare gensere, er så skuffende å prøve bukser også passer de aldri. Men har gått ned 1-2 str på overkroppen, så det kan jo hende det gjelder lenger ned å 🙂 Skal mote meg opp og prøve en gang etter jul. 


Bastø ferga på vei inn til kai. 

Mange fine båter. Ønsker meg en 🙂 

LYKKE

Ene genseren jeg kjøpte og smykke. 

Ønsker dere alle en fortsatt fin Søndag. Kos dere og nyt dagene sammen med familie og venner. Ikke glem å ta vare på hverandre 🙂 Kjør forsiktig og ikke ta noen sjanser. Dere og alle andre der ute er verdifulle. Klem fra Hanne 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg