3. Søndag i advent

Håper dere alle har hatt en fin Søndag. 


Var i kirken i dag, Fin gudstjeneste og koselig kirkekaffe. 

Fint julevintervinduer og fine roser på bordene. 

Bolla kom og la seg ved siden av meg i kveld. Plutselig strakk han seg og puttet labben inn i hånda mi 🙂 Så koselig. Lå sånn en god stund. 

Tobias bruker også å ligge godt i armkroken min. Er så godt å ha kattene, de er fin medisin når det er litt tungt 🙂 

Måtte ta med litt utebilder nå å. Vinteren er pen. 


Bolla har det godt i senga mi 🙂 

Tonje (dattera) er i Kjøbenhavn denne helga med jobben. Er så glad for oppfinnelsen skype og facebook. Fikk være med en liten rask tur i gata der hun var på skype. Også fikk jeg flere bilder. Er moro å se det hun så når hun så det. Tenk så fin utviklingen er 🙂 

Nå er det forferdelig glatt flere steder. Jeg gruer meg til i morgen. Skal på Asvo og har ikke lyst til å kjøre. Går buss, men jeg er litt redd for det å. Så vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan ta bussen om morran sammen med sønnen. Men hjem igjen må jeg greie meg aleine. Det er noen år siden jeg har tatt buss nå. Så det blir ikke lett. Også er det en stund siden jeg var å¨Asvo å nå, så gruer meg like mye som første gang jeg skulle dit. Forferdelig irriterende. Blir nok ikke lett å sove i natt, så får bruke den til å tenke på hva jeg skal gjøre. 

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld og natt 🙂 

Takk for at dere titter innom og kanskje leser litt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg