Tirsdagen kom denne uka å….

Innmaten har vært urolig i dag, vet ikke hvorfor. Kjenner skjelven rusler rundt inni kroppen. Nervøs, men har ingen grunn. Tror jeg da. 

Skulle vært på Asvo i går. Men greide ikke reise. Liker ikke kjøre på vinterføre så det var utelukket. Kunne tatt bussen, men det gikk ikke. Var helt forberedt på det, men da Mandag morgen kom så fikk jeg det ikke til. Sendte en sms og sa i fra at jeg ikke kom og det gikk fint. Skal dit igjen på Torsdag. Tror kanskje det er grunnen til at kroppen er i ulage nå. Jeg må enten kjøre eller ta buss, og jeg vil ingen av delene. Så vi får se hva som skjer. Tenk om jeg hadde fått utsatt utredninga til våren 🙂 

Det er så fint ute nå. Akkurat passe kaldt og akkurat passe mye snø 🙂 Tok noen bilder på vei til butikken. 


Winter wonder land….

Fine lykter utenfor butikken…


Bolla har fått seg nattjobb 🙂 Han har oppdaga at det er mus i skapet. Ligger utenfor og inne hele natta og passer på. 

Første natta fant jeg denne da jeg skulle vaske klær. Det så ut som om den var lagt der så pent på teppet under noen klær 🙂 Var så fin stakar. 

Lå vakt neste natta å. Og da jeg var på do utpå natta så lå det en død mus midt på kjøkkengulvet. Flinke Bolla vår 🙂 

Katt i gamle hus er ett must 🙂 

Natt til i dag har jeg nesten ikke sovet. La meg ved 24 tiden og våkna igjen ved 3 tiden. Og blei liggende våken. Ved 6 tiden begynte jeg å bli trøtt, men da skulle jeg jo opp og vekke gutta. Så nå har jeg ikke sovet siden kl 3 natt til i dag. Phu…Trøtt og venter på at klokka skal bli 23. Da har jeg bestillt Jon Blund 🙂 

Venter på jul og nyttår å nå. Gleder meg til dagene blir lengre og lysere igjen. Det er litt uhyggelig mørkt nå. Mørkredd…ja en smule 🙂 Liker meg ikke når jeg ikke ser hva som er rundt meg. Må ha full kontroll på omverdenen 🙂 

Var hos fysioterapaut igjen i dag. Er en stund siden sist nå og det var absolutt ikke godt. Han er ikke som sambon og gutta her som slipper taket når jeg sier au 🙂 Holder fast han da. 

Håper innmaten er roligere i morra, at skjelven stikker av i løpet av natta. Er slitsomt å føle seg nervøs og redd uten grunn. 

Ønsker dere som titter innom en riktig god natt. Ta vare på hverandre. Se hverandre. Jeg tror ikke jeg er aleine om å ha besøk av skjelven innimellom. Tenker på dere som har det på samme måte. Er greit å vite at det er flere å. Man er ikke aleine om å ha noen bråstopper i hverdagen. 

Nattaklem fra meg. 

Ta tiden til hjelp når det butter. Det løser seg 🙂 

Tror jeg….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg