God førjuls Lørdag….

I dag var vi en tur på Europris. Kjøpte meg to små engler. Trodde det var plast..men..mista den ene i bordet. Og det var jammen meg glass 🙂 

Så nå har jeg bare en 🙂 


Må vise fram julekrybba mi ordentlig. Synes den er så fin. Den har jeg hatt i mange år, tror det må være rundt 15-20 år nå. Mosen på taket og inni er nesten borte, og flere figurer er limt sammen 🙂 

Kjøpte meg hjerter i dag å. Knøyt på røde bånd med gullstjerner, så blei dem så julete atte 🙂 

Måtte flytte litt på julestjernene å så de skulle synes. De sto oppe i hyllene og da så vi jo ikke hvor fine de er 🙂 

Var i Bergen en tur på morran (skype). Der var det vinter der gitt. Datter og barnebarn måtte ut og måke snø. Her er det fortsatt ikke ett snøfnugg. 

Hvordan har dagen deres vært? Håper dere har hatt det bra 🙂 

Takker for at dere titter innom og ønsker dere en fortsatt fin Lørdag og en god Søndag. Nyt dagene og advent. Ta vare på hverandre og gi hverandre en god klem 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg