Fredag og helg…

Hatt en god dag i dag…

Tenk jeg har greid å ta hele oppvaska i dag, vasket, tørket og satt på plass 🙂 Alt på en dag..Veldig fornøyd med meg sjøl 🙂 Har ikke gjort så veldig mye mer enn det, men det gjør ikke noe.

Gutta er hos faren sin denne helga å. 

I dag har det vært kjempefin stor sol over her 🙂 Litt kaldt. Det var ikke lett å få opp varmen inne, og kjentes kaldere ut inne enn ute. Så de gradene som var ute sneik seg inn gjennom alle sprekkene som er i ett gammelt hus. Men liker det jeg 🙂 Kjenne litt guft langs gulvet og trekk fra vindiene. Musene som krafser i vegger og tak. Knirkingen når noen går over gulvet i andre etg..Også tror jeg vi har selskap av noen vi ikke ser som tusler rundt her. Akkurat sånn det skal være, ordentlig koselig 🙂 


Måtte legge ut sommerens fineste sol igjen å. 

I kveld har jeg fått med meg beat for beat, Skavland og senkveld…Fine programmer på en Fredagskveld. 

Ønsker dere som titter inn en fortsatt fin kveld/natt. Tenk og vær forsiktige. Ta vare på hverandre 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg