Kjølig Onsdag…

I natt har frosten vært her og lagt igjen ett fint hvitt teppe overalt 🙂 Det er jo litt pent ute da. 

http://youtu.be/Cb-XQPU4veM

Finner han på spotify å. 

Sitter og hører på Jon Sverre Lotterud sin plate, nå kommer jula hit…Gå inn på youtube og hør på det han har lagt ut. Reklamere litt for fetteren min 🙂 

Om ikke lenge skal jeg snakke med ei om praksikplass..Gruer meg..Liker ikke sånne ting. 

Ha en fin dag alle sammen. Og lykke til til dere som også skal gjøre ting dere ikke liker 🙂 

6 kommentarer
    1. vonhippie: Det har jeg vært flink til å unngå å..til nå. Men nå pålegger NAV meg forskjellige ting, og da slipper man ikke unna 🙂

    2. Har gått igjennom hele det NAV greiene jeg og, AAP, jobbtrening, men starta eget firma…og må nå bevise at det er levedyktig 🙂 Ser ut til å gå bra så langt… 🙂

    3. vonhippie: Så bra 🙂 Hva slags firma har du starta? Står kanskje i bloggen din, men har ikke sett det 🙂
      Hvordan vet man om man skal godkjenne kommentarene man får. Synes det er leit hvis noen ikke vil det.

    4. Jeg godkjenner de kommentarene som ikke er helt på kanten…får mange stygge kommentarer, og de sletter jeg… 🙂 Har et firma som helter Darijo Consult… Forlag, husrens, spåtjeneste, div. konsulenttjenester og catering… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg